live czat do obsługi

Jakie oprogramowanie wybrać dla sklepu internetowego.
szyc21
Posty: 1
Rejestracja: 19 cze 2018, 13:58

live czat do obsługi

Post autor: szyc21 »

Cześć,
Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad wprowadzeniem do sklepu narzędzia do obslugi czater.pl
Ktoś miał do czynienia z oprogramowaniem tego typu? Czy wstawienie obcego skryptu na stronę jest bezpieczne?
Właściwie to taki czat może przecież wiele zdziałać.

LunkaJ
Posty: 2
Rejestracja: 20 lis 2018, 23:48

Re: live czat do obsługi

Post autor: LunkaJ »

Jeżeli masz za taką usługę płacić to zastanów się kto jest twoim klientem. Jeżeli są to młode osoby 18-25, to może być to fajna opcja, bo ten typ klienta, chce szybko, nie lubi dzwonić a woli pisać, natomiast w przypadku osób starszych, najlepszy jednak będzie stary poczciwy telefon i e-mail. Zresztą to też zależy od produktu, który sprzedajesz, jeżeli jest to coś gdzie klienci często dopytują to bym sobie odpuścił, efektywniej przez telefon. Ponadto najlepiej skorzystać z chatboxu facebooka, jest za darmo i większość korzysta z tego szatańskiego portalu, szczególnie młodzi :)

uladobrzecka
Posty: 1
Rejestracja: 11 lip 2019, 15:17

Re: live czat do obsługi

Post autor: uladobrzecka »

Ja osobiście skorzystałam z usług jednej firmy. Wszystko połączone w jednym miejscu SMS-y, emalie, faxy, wiadomości ze strony www itp tylko ja mam ogromny sklep internetowy. Długo ciężko mi było znaleźć odpowiednią firmę która usprawni kontakt z klientami w mojej firmie. Nawet nie chodziło o samą cenę czy funkcje jakie dostarczały wszystkie firmy. Można się mocno zrazić. Poprzednia firma miała awarie i dwa dni konsultanci nie mieli możliwości wykonywania połączenia w dodatku nie był to pierwszy raz. Najważniejsze jest to czy takie usługi są ci potrzebne i moja rada lepiej się zastanowić przed podpisaniem umowy. Aktualnie z conpeek śpię spokojnie i sprzedaż w moim sklepie wzrosła o 30%. Konsultanci już nie wykorzystują luk w systemie, zaczęli lepiej wykorzystywać czas pracy i sprzedają produkty.

ODPOWIEDZ