Witam,
Na stronie http://www.oleole.pl/dyski-twarde/wd-my ... etui.bhtml
jest oferta:
dysk twardy WD My Passport 1TB USB 3.0 + etui
nr kat. 427772
249 zł
raty od 8,16 zł
Transport Gratis!
(info ze strony: http://www.oleole.pl/dyski-twarde/wd-my ... z2l7O4HWNL)
Spodobało mi się - dysk z etui za 249 zł - więc dodałem go do koszyka i zajrzałem do niego (tzn. do koszyka). A w nim:
Nazwa WD My Passport 1TB USB 3.0 + etui
Ilość 1
Wartość 249,00 zł
akcesoria
Modecom Brooklyn C1 (srebrny) 1
19,90 zł
Dostawa: 9,99 zł
Razem: 278,89 zł
zwiń
(info ze strony: http://www.oleole.pl/dyski-twarde/weste ... z2l7QR6hN2)
i okazało się, że dysk + etui jest, ale nie za 249 a 279 zł.
Rzecz teraz w tym, że już raz próbowałem kupić w OleOle podobny dysk i potraktowano mnie podobnie. Napisałem wtedy do sklepu e-list:
do: sklep@oleole.pl 12 lis (9 dni temu)
Zacząłem zamawiać dysk zewn.
WD My Passport 500GB USB 3.0 + etui w cenie 229 zł.
Po zajrzeniu do koszyka okazało się, ze cenę tę powiększono o 19,90 zł za etui.
Odbieram to jako prymitywną próbę nabicia klienta w butelkę.
Z zakupu zrezygnowałem
W naiwności ducha miałem nadzieję, że dostanę krótką odpowiedź, że to pomyłka i już poprawiają, albo nawet że poprawią bez listu. Ale chyba nie mają takiego zamiaru.
Żeby było śmieszniej: powyższy tekst wysłałem wczoraj do OPINEO, któremu - na jego prośbę - wysyłałem kilkakrotnie opinie o zakupach. Liczyłem na to, że przynajmniej mój list przekaże do sklepu, a ten zareaguje.
Wymieniliśmy z OPINEO łącznie 6 e-listów i okazało się, że i tu się przeliczyłem. OPINEO najpierw wyraził obawę, że to nie błąd w sklepie (a więc to ja pobłądziłem) i że niestety nie wie dlaczego sklep niejako sam dodaje do koszyka klientów akcesoria. Zaproponowałem wówczas, żeby spróbował zaspokoić swą ciekawość pytając o to w sklepie. OPINEO zachęcało mnie do wpłynięcia na obsługę sklepu wystawiając opinię. OPINEO nie może przekazać mojego e-listu ponieważ dysponują jedynie oficjalnymi adresami adresami sklepów.
Pozdrawiam