uważajcie na sklep Mall.pl

Zanim dodasz opinię, przeczytaj zasady działu!
rci7
Posty: 2
Rejestracja: 17 lip 2011, 13:10

uważajcie na sklep Mall.pl

Post autor: rci7 »

w skrócie - nierealne i niedotrzymywane terminy dostawy zamieszczone na stronie internetowej, sklep Mall.pl wysyła po niezrealizowaniu zamówienia w wymaganym terminie informacje o kolejnych terminach które również są niedotrzymywane w moim przypadku było ich 3, przesyłka którą zamówiłem w sklepie Mall.pl miała dotrzeć do mnie zgodnie z informacją na stronie w 4 dni, w praktyce po 14 dniach sklep Mall.pl nawet nie wysłał mojej przesyłki, sklep Mall.pl ma również bardzo wysokie ceny za przesyłki.
Nie ufajcie opiniom na temat tego sklepu, ja zamieściłem opinie na ceneo oczywiście negatywną, po jakichś 2 tygodniach dostałem maila od kierownika działu obsługi klienta Pawła P. ze sklepu Mall.pl, oto jego treść:

Witam,
Chcielibyśmy zrekompensować Państwu stracony czas i nerwy podczas realizacji zamówienia, był to czas kiedy w sklepie przeprowadzana była reorganizacja i pojawiały się błędy w zamówieniach. Za usunięcie negatywnej opinii, prześlemy bon o wartości 50zł. Proszę o informację czy jesteście Państwo zainteresowani?

Oczywiście ja tego ich bonu nie chcę ale inni mogą chcieć więc statystki pozytywnych i negatywnych opinii o sklepie Mall.pl na ceneo mogą i prawdopodobnie są zakłamane.

Awatar użytkownika
Herbatnik
Posty: 52
Rejestracja: 16 cze 2011, 08:41
Kontakt:

Re: uważajcie na sklep Mall.pl

Post autor: Herbatnik »

Każdemu zdarza się czasami wpadka, najważniejsze to zrozumieć swój błąd i naprawić go. Jak piszesz, ww sklep oferował Ci niezłą rekompensatę, Ty się wypiąłeś i nadal uważasz, że są nierzetelni - jakiś honor internetowego zakupowicza?
Sklep z herbatą - najlepszy sklep z herbatą w internecie :)

Awatar użytkownika
sen
Posty: 108
Rejestracja: 15 gru 2010, 13:11

Re: uważajcie na sklep Mall.pl

Post autor: sen »

Ja bym jednak wolał jakiś dowód na tą sytuacje.

rci7
Posty: 2
Rejestracja: 17 lip 2011, 13:10

Re: uważajcie na sklep Mall.pl

Post autor: rci7 »

13.06.2011
Szanowni Państwo,

Dziekujemy za obdarzenie zaufaniem naszego sklepu internetowego. Ta wiadomosc oznacza potwierdzenie otrzymania Twojego zamowienia.
Numer zamówienia 77131946
Przewidywany termin dostawy przez przewoznika: 17.06.2011

17 czerwca 2011 19:01
Zamówiony przez Panią / Pana produkt 77131946 niestety nie mógł zostać wysłany w dniu dzisiejszym. Zostanie Pani/Pan poinformowany o kolejnej dacie wysłania przesyłki.

20.06
Informujemy, że zmienił się czas oczekiwania na zamówiony produkt.
Wszelkie nowe informacje na temat nowej daty dostawy zostaną przesłane wraz numerem zamówienia 77131946.
Nazwa produktu Przewidywana data dostawy
1 × Petzl Tikka 2 plus Grey 20.06.2011

24.06 odpowiedź na mojego maila z pytaniem kiedy dostanę zamówiony towar:
Czekamy na dostawę zamówionej latarki z Czech. Powinna dotrzeć do nas w poniedziałek (27.06) i niezwłocznie zostanie wysłana. Najmocniej przepraszam za opóźnienie.
(24.06 na stronie sklepu jest informacja że produkt jest w magazynie, u państwa 29.06.2011 - kolejna nierealna data dostawy ponieważ sklep czeka na dostawę z Czech a ta dostawa powinna być 27 jak się potem okazało raczej dostawy nie było gdyż sklep 28.06 wciąż nie wysłał mi mojego towaru , 27.06.2011 jest informacja że produkt jest w magazynie, u państwa 30.06.2011)

27.06
Informujemy, że zmienił się czas oczekiwania na zamówiony produkt.
Wszelkie nowe informacje na temat nowej daty dostawy zostaną przesłane wraz numerem zamówienia 77131946.
Nazwa produktu Przewidywana data dostawy
1 × Petzl Tikka 2 plus Grey 27.06.2011

28.06 po godz. 14 wciąż nie miałem informacji czy zamówiony przeze mnie produkt został wysłany i kiedy do mnie dojdzie, anulowałem zamówienie

Mam powody sądzić że nierealne terminy to nie przypadek lecz celowy zabieg sklepu, od momentu potwierdzenia zamówienia to jest 13.06 do 28.06 sklep nie zdołał nawet wysłać mojego zamówienia a to 15 dni !, lektura innych opinii na ceneo utwierdziła mnie w przekonaniu że sklep ma taki sposób na klientów a nie że ja miałem akurat pecha co jeszcze bardziej mnie przekonało o decyzji nie przyjmowania bonu 50zł i uważam że takie coś jak kasowanie opinii powinno być absolutnie zabronione ponieważ statystki mogą stać się zakłamane a więc wprowadza się innych klientów w błąd podając np. nieprawdziwy średni czas realizacji zamówień. Wyobraźcie sobie sklep w którym są nadużycia i stwierdza to sanepid a pan kierownik sklepu mówi proszę nie rozgłaszać informacji o nieprawidłowościach które pan stwierdził a ja dam panu 200zł. czy to jest uczciwie wobec innych klientów? ja uważam że nie. Sklep internetowy żeby zmniejszyć procentowo ilość złych opinii powinien dbać o klienta i zdobywać dobre opinie a nie płacić za kasowanie złych bo to jest zwykłe oszukiwanie innych klientów. Takie zachowania powinny być piętnowane a niektóre elementy opinii, jak deklarowany czas dostawy produktu, powinny być generowane automatycznie bez jakichkolwiek możliwości ingerenci sklepu, mnie 50zł nie zbawi a inni mogą się naciąć i też mogą zostać oszukani jak ja, no bo jak można inaczej nazwać podawanie kolejnych nierealnych terminów dostawy produktu? Ja jestem nieprzekupywalny i za pieniądze zdania zmieniał na pewno nie będę. Jakby mi dali 5zł abo chociaż 3zł ale bezwarunkowo to może bym coś tam jeszcze kupił i jakby było dobrze to bym im napisał pozytywną opinię, ale żeby za pieniądze zmieniać opinię to się nie godzi, zbójnickiego hetmana srebrnikami nie przekupisz panie ;), trzeba mieć honor bo pieniądze są ważne ale honor jest najważniejszy, jakby wszyscy byli tacy jak ja to może by sklepy takich wałków nie robiły i wszyscy by się cieszyli :). Ten sam produkt zamówiłem w innym sklepie i otrzymałem go w 3 dni, a w Mall.pl po 15 nawet mi go nie potrafili wysłać.
Punk's not dead !

Morela
Posty: 3
Rejestracja: 19 wrz 2011, 20:47

Re: uważajcie na sklep Mall.pl

Post autor: Morela »

Faktycznie długo realizaowali to zamówienie chyba o Tobie zapomnieli:))) :lol: Natomiast mimo twojej opinii zakupiłem w mall telewizor Panasonica http://www.mall.pl/telewizory-plazmowe/ ... x-p42vt20e dostałem go kurierem na drugi dzień od zamówienia przez telefon.. i jestem bardzo zadowolny.. :D

co do b onu 50zł - ja bym brał. wg mnie jest to rekompensata za stracony czas = sklep się poczuwa do odpowiedzialności a w dzisiejszych czasach to rzadkość.

dihpl
Posty: 2
Rejestracja: 18 maja 2012, 09:55

Re: uważajcie na sklep Mall.pl

Post autor: dihpl »

Witam wszystkich!

Właśnie mija 4 tydzień jak czekam na zamówiony towar. No ale opisze to w nowym poście.

Tu chciałem tylko dodać, że propozycja kierownika jest skandaliczna i świadczy tylko o braku profesjonalizmu.
Ja też zajmuje się handlem w internecie i nawet jeżeli zdarzy się, że ja albo pracownicy nawalą, to takie propozycje
składamy przed tam jak klient wystawi nam opinie. A jeżeli wystawi, to cóż "mleko się wylało" i trzeba przełknąć gorycz porażki.

Jeżeli kierownik tak dużego sklepu i sieci składa takie propozycje za to żeby usunąć zły komentarze z opinii, to aż strach myśleć ile dobrych komentarzy powstało w podobny sposób.


Pozdrawiam,
ŁG

dihpl
Posty: 2
Rejestracja: 18 maja 2012, 09:55

Re: uważajcie na sklep Mall.pl

Post autor: dihpl »

Morela pisze:Faktycznie długo realizaowali to zamówienie chyba o Tobie zapomnieli:))) :lol: Natomiast mimo twojej opinii zakupiłem w mall telewizor Panasonica http://www.mall.pl/telewizory-plazmowe/ ... x-p42vt20e dostałem go kurierem na drugi dzień od zamówienia przez telefon.. i jestem bardzo zadowolny.. :D

co do b onu 50zł - ja bym brał. wg mnie jest to rekompensata za stracony czas = sklep się poczuwa do odpowiedzialności a w dzisiejszych czasach to rzadkość.

Poczuwają się hehehehe, dobre:) tyle że dalej robią głupoty. Taki bon owszem ale bez warunków usunięcia komentarza.
Kierownik powinien zadzwonić lub napisać, przeprosić, zaproponować bon i ewentualnie zapewnić, ze następne zakupy będą wzorowe.

Bastek
Posty: 1
Rejestracja: 18 lip 2014, 10:43

Re: uważajcie na sklep Mall.pl

Post autor: Bastek »

Witajcie. Normalnie masakra. Zamówiłem w mall kosiarkę elektryczną z płatnością przy odbiorze. Kosiarka była dostarczona na drugi dzień od zamówienia więc pozytywnie mnie to zaskoczyło ale i na tym się skończyło. Po otwarciu pudełka szok....kosiarka używana, brudna a w środku resztki zaschniętej trawy i piachu. tutaj zdjęcie.http://zapodaj.net/e71d11d938759.jpg.html Napisałem reklamacje i zgodziłem się na wymianę. Wypełniłem potrzebne dokumenty i odesłałem kosiarkę. Dziś mija ponad tydzień od odbioru używanej kosiarki przez kuriera, trzy emaile wysłane , kontakt telefoniczny, niestety brak jakiejkolwiek informacji odnośnie wysyłki nowego sprzętu. Pan z infolinii powiedział że przekaże uwagi do działu reklamacji, i co ? i nic. Ciekawe kiedy i czy wogóle otrzymam nową. Zastanawiam się nad napisaniem do UOKiK. Jestem bardzo rozczarowany i zły.

Myssa
Posty: 1
Rejestracja: 18 gru 2014, 12:07

Re: uważajcie na sklep Mall.pl

Post autor: Myssa »

NIE POLECAM !!!

Kupiłam wystawiony produkt na allegro (wystawili 10 sztuk). Po 4 dniach dostawania wiadomości, że nie mogą zrealizować zamówienia i przewidują zrealizowanie na dzień następny, zadzwoniłam. Dowiedziałam się, że nie mają ani jednej sztuki na żadnym z magazynów!

Totalny brak szacunku do klienta! Nie polecam!

wiwisekcja
Posty: 2
Rejestracja: 06 sie 2017, 11:17

Re: uważajcie na sklep Mall.pl

Post autor: wiwisekcja »

Sklep MALL.PL został zablokowany na ALLEGRO jako nieuczciwy sprzedawca. Ludzie użerają się z nimi miesiącami! Wpiszcie w sieci nazwę sklepu - nie sugerujcie się moderowanymi portalami typu Ceneo
Poniżej wklejam wiadomość od Allegro:
From: Mixx Boxxxxxx [mailto:mixxxx.boxxx@allegrogroup.xx]
Sent: Friday, July 28, 2017 12:05 PM
To: Axxxx xxxx <axxxxxxak@xxxx.com>
Cc: prasa@allegro.pl
Subject: Re: sklep MALL.PL - oszustwa
Wobec sprzedającego podjęliśmy działania (nałożenie ograniczeń sprzedaży) związane z zaobserwowanymi problemami transakcyjnymi. Sprzedający obecnie nie może wystawiać ofert w Allegro na żadnym ze swoich kont. Prosimy też wszystkie przypadki niezgodnego z regulaminem zachowania sprzedawców oraz przypadki ofert niezgodnych z regulaminem serwisu zgłaszać do obsługi serwisu https://pomoc.allegro.pl/kontakt
Pozdrawiam,
// Mxxxxxxx Bxxxxxx
Public Relations Officer
Corporate Communication Department
Allegro.pl | magazyn.allegro.pl
Al. Jana Pawła II 22
00-133 Warszawa
+485xxxxxxxx
Grupa Allegro sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań, NIP: 5272525995, Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu. VIII Wydział Gospodarczy KRS 0000268796, kapitał zakładowy 33 976 500 złotych.

Takich osób są setki - ani towaru, ani pieniędzy. Chamstwo i arogancja obsługi. Brak kontaktu, niemożność zareklamowania czy uzyskania informacji - to ogólnie dostępne informacje o sklepie w sieci - nie dodałam tu nic od siebie. UWAŻAJCIE i ostrzeżcie znajomych. To co razi najbardziej to buta i brak pokory. Zdumiewające, że to się dzieje w dzisiejszych czasach. ZGŁASZAJCIE SPRAWĘ DO UOKIK JEST NAS NAPRAWDĘ DUŻO!!!!

wiwisekcja
Posty: 2
Rejestracja: 06 sie 2017, 11:17

Re: uważajcie na sklep Mall.pl

Post autor: wiwisekcja »

Dlaczego mój post z sierpnia wylądował na samym dole pod postami z 2014 roku...? Post dotyczy dość istotnych informacji dla konsumentów na temat sklepu MALL.PL ORAZ ICH SKANDALICZNYCH PRAKTYK - szanowni państwo proszę nie czekać proszę pisać do UOKIK, UDOSTĘPNIAĆ NA FACEBOOKU ( TAKŻE NA Facebooku MALL.PL ) SWOIM, ZNAJOMYCH, GDZIE SIĘ DA!Mamy setki oszukanych!!!!

ODPOWIEDZ