Mareno.pl - znacie?

Zanim dodasz opinię, przeczytaj zasady działu!
Olga
Posty: 1
Rejestracja: 18 gru 2007, 23:31

Mareno.pl - znacie?

Post autor: Olga »

Słyszałam negatywne opinie, ale ja jestem bardzo zadowolona i nie wiem, o co chodzi. Już któryś raz u nich robiłam zakupy i jest super. Czyżby ktoś im pod górę robił pisząc takie złe opinie? A może teraz jest lepiej, odkąd są kupieni przez Zakupy.com? ...

Simona
Posty: 3
Rejestracja: 19 gru 2007, 11:43

Post autor: Simona »

ja znam i polecam :)
ja Żadnych złych opinii o mareno nie widziałam nigdzie. moim zdaniem mają dobre ceny i szybko realizują zamówienia.

karolina
Posty: 3
Rejestracja: 06 sty 2008, 16:35

Post autor: karolina »

ja tez u nich kupowałam kilka razy, wśród znajomych, którzy korzystali z ich usług nie słyszałam żadnych złych opinii, duży wybór ogólnie mają i przesyłki szybko przesyłają ogólnie polecam

EDYTA
Posty: 1
Rejestracja: 16 mar 2008, 20:24

Post autor: EDYTA »

polecacie moreno,nie mogę w to uwierzyć!!! pewnie nie zapłaciliście im z góry tak jak ja! czekam na książkę miesiąc,a podobno zozstała wysłana na drugi dzień po mojej wpłacie.Mojego meila już zablokowali i nie przyjmują odemnie wiadomości.Kolejne zapytanie co się dzieje z moim zamówieniem wysyłam z innego emaila i czekam na odpowiedź!
przestrzegam wszystkich przed księgarnią moreno.pl!!! to oszuści! Jak im zapłacicie zgóry to napewno towaru nie otrzymacie. :(

Maciej_O.
Posty: 1
Rejestracja: 28 sie 2008, 08:47

Post autor: Maciej_O. »

Witam!

Niestety, mój pobyt na tym Forum muszę zacząć od totalnej krytyki księgarni.
Pod koniec lipca zamówiłem u nich podręcznik dla dziecka, chciałem dostać go przed 1 września. Podobnie, jak Edyta popełniłem błąd polegający na dokonaniu przedpłaty. Później pojechałem na dwa tygodnie na urlop, a kiedy wróciłem, książki nie było. Okazało się, że transakcja została anulowana, chociaż pieniądze zostały wpłacone na wskazane przez nich konto. Ok. 20 sierpnia otrzymałem mail z przeprosinami i obietnicą, że książka zostanie wysłana, ale osiem dni później (czyli wczoraj - 28 sierpnia) otrzymałem kolejny mail od pani z działu obsługi klienta stwierdzający, że ksiązki nie mają na stanie i im b. przykro. Oczywiście zdenerwowałem się potwornie, teraz biegam po księgarniach, ale ten tytuł jest akurat trudny do kupienia.
Mogę powiedzieć jedno - jak na księgarnię internetową zostałem obsłużony całkowicie nieprofesjonalnie. Widocznie obsługa Mareno.pl nie rozumie, że mamy wolny rynek i klienta nie traktuje się w ten sposób.
Na razie nazywam to brakiem profesjonalizmu i złym traktowaniem klienta. Jeżeli nie dostanę zwrotu pieniędzy, nazwę to gorzej.
Ogólnie rzecz ujmując, szczerze odradzam zakupy na Mareno.pl. Szkoda Waszego czasu, nerwów i pieniędzy.

Pozdrawiam
Maciej S. Orzeszko

ODPOWIEDZ