Mareno.pl - znacie?
Mareno.pl - znacie?
Słyszałam negatywne opinie, ale ja jestem bardzo zadowolona i nie wiem, o co chodzi. Już któryś raz u nich robiłam zakupy i jest super. Czyżby ktoś im pod górę robił pisząc takie złe opinie? A może teraz jest lepiej, odkąd są kupieni przez Zakupy.com? ...
polecacie moreno,nie mogę w to uwierzyć!!! pewnie nie zapłaciliście im z góry tak jak ja! czekam na książkę miesiąc,a podobno zozstała wysłana na drugi dzień po mojej wpłacie.Mojego meila już zablokowali i nie przyjmują odemnie wiadomości.Kolejne zapytanie co się dzieje z moim zamówieniem wysyłam z innego emaila i czekam na odpowiedź!
przestrzegam wszystkich przed księgarnią moreno.pl!!! to oszuści! Jak im zapłacicie zgóry to napewno towaru nie otrzymacie.
przestrzegam wszystkich przed księgarnią moreno.pl!!! to oszuści! Jak im zapłacicie zgóry to napewno towaru nie otrzymacie.
Witam!
Niestety, mój pobyt na tym Forum muszę zacząć od totalnej krytyki księgarni.
Pod koniec lipca zamówiłem u nich podręcznik dla dziecka, chciałem dostać go przed 1 września. Podobnie, jak Edyta popełniłem błąd polegający na dokonaniu przedpłaty. Później pojechałem na dwa tygodnie na urlop, a kiedy wróciłem, książki nie było. Okazało się, że transakcja została anulowana, chociaż pieniądze zostały wpłacone na wskazane przez nich konto. Ok. 20 sierpnia otrzymałem mail z przeprosinami i obietnicą, że książka zostanie wysłana, ale osiem dni później (czyli wczoraj - 28 sierpnia) otrzymałem kolejny mail od pani z działu obsługi klienta stwierdzający, że ksiązki nie mają na stanie i im b. przykro. Oczywiście zdenerwowałem się potwornie, teraz biegam po księgarniach, ale ten tytuł jest akurat trudny do kupienia.
Mogę powiedzieć jedno - jak na księgarnię internetową zostałem obsłużony całkowicie nieprofesjonalnie. Widocznie obsługa Mareno.pl nie rozumie, że mamy wolny rynek i klienta nie traktuje się w ten sposób.
Na razie nazywam to brakiem profesjonalizmu i złym traktowaniem klienta. Jeżeli nie dostanę zwrotu pieniędzy, nazwę to gorzej.
Ogólnie rzecz ujmując, szczerze odradzam zakupy na Mareno.pl. Szkoda Waszego czasu, nerwów i pieniędzy.
Pozdrawiam
Niestety, mój pobyt na tym Forum muszę zacząć od totalnej krytyki księgarni.
Pod koniec lipca zamówiłem u nich podręcznik dla dziecka, chciałem dostać go przed 1 września. Podobnie, jak Edyta popełniłem błąd polegający na dokonaniu przedpłaty. Później pojechałem na dwa tygodnie na urlop, a kiedy wróciłem, książki nie było. Okazało się, że transakcja została anulowana, chociaż pieniądze zostały wpłacone na wskazane przez nich konto. Ok. 20 sierpnia otrzymałem mail z przeprosinami i obietnicą, że książka zostanie wysłana, ale osiem dni później (czyli wczoraj - 28 sierpnia) otrzymałem kolejny mail od pani z działu obsługi klienta stwierdzający, że ksiązki nie mają na stanie i im b. przykro. Oczywiście zdenerwowałem się potwornie, teraz biegam po księgarniach, ale ten tytuł jest akurat trudny do kupienia.
Mogę powiedzieć jedno - jak na księgarnię internetową zostałem obsłużony całkowicie nieprofesjonalnie. Widocznie obsługa Mareno.pl nie rozumie, że mamy wolny rynek i klienta nie traktuje się w ten sposób.
Na razie nazywam to brakiem profesjonalizmu i złym traktowaniem klienta. Jeżeli nie dostanę zwrotu pieniędzy, nazwę to gorzej.
Ogólnie rzecz ujmując, szczerze odradzam zakupy na Mareno.pl. Szkoda Waszego czasu, nerwów i pieniędzy.
Pozdrawiam
Maciej S. Orzeszko