Strona 1 z 1

NIE polecam Esporto.pl

: 03 kwie 2018, 10:58
autor: silie
Niepolecam
nieprofesjonalna obsługa
nie zwracają środków za rezygnację z zamówienia, poniżej opis mojej "przygody" ze sklepem:

Zamówienie złożone 8 lutego 2018, zapłaciłam przelewem
Brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony Esporto.pl
15 luty 2018 - mój kontakt ze sklepem
16 luty odpowiedź o braku dostępności zamówionego produktu
16 luty moja odpowiedź, że chcę zrezygnować, bo już nie potrzebuję tego produktu (potrzebowałam go na 16.02.2018)
BRAK KONTAKTU ze strony sklepu
8 marca po telefonie - cudem znalezionym w sieci, bo na stronie sklepu ani w regulaminie nie ma telefonu a maile pozostawały bez odpowiedzi - przesłali protokół szkody
12 marca odesłałam protokół szkody
do 22 marca BRAK KONTAKTU
informacja o tym, że środki zostaną do 27-28 marca zwrócone na konto
2 kwietnia BRAK ZWROTU ŚRODKÓW