Sklep Silla.pl

Zanim dodasz opinię, przeczytaj zasady działu!
aga123
Posty: 1
Rejestracja: 04 lip 2017, 16:22

Sklep Silla.pl

Post autor: aga123 »

Witam
Zamówienie zostało złożone w sklepie Silla.pl w dniu 02.06.2017 e-mailem: BATERIA UMYWALKOWA SEM-1001 - 5 szt, UMYWALKA SIL-6150 - 4 szt, MISA WC SIL- 4684UF - 4 szt.
Z jednodniowym opóźnieniem w dniu 07.06.2017 otrzymaliśmy przesyłkę w rozlatujących się kartonach w tym jedna umywalka rozbita. Na tą okoliczność spisano protokół szkody i przesłano do silla.pl wraz pełną dokumentacją zdjęciową umywalek (w tym opakowań całego zamówienia)
Jednak istotą sprawy jest to, że pozostałe umywalki to towar z wadami, których nie da się usunąć. Umywalki są krzywe, wybulone, nierówne, różnica między wys.szer, a dł. nawet do 3 cm., brak korków, połamane zaślepki od odpływów, każda z nich jest inna.
Zakupione umywalki to cyt. ze strony Silla.pl:"Wersja Premium jak sama nazwa sugeruje, to najwyższej jakości, dostępny na rynku produkt, jednak nie tylko pod względem materiałów, ale również zastosowanych technologii czy też rozwiązań. Wykonano z wysokogatunkowej ceramiki,pokryta warstwą NANO itp."zapraszam https://silla.pl/product-pol-931-UMYWALKA-SIL-6150.html.
Fakt jest taki: do dziś nie otrzymaliśmy informacji co do dalszych działań. Wysłano pismo za zwrotnym potwierdzeniem o odstąpieniu od umowy zgodnie z art.560 k.c i ponownie załączono protokół szkody i dok. zdjęciową.

ODPOWIEDZ