Strona 1 z 1

Sklep poradnia

: 30 mar 2017, 15:52
autor: flavon01
Witam wszystkich forumowiczów i tych co poszukują opinii o sklepach w necie.
Opiszę tu sytuację, która mnie spotkała.
Mam zamontowany filtr do wody (typ EXCITO-CL), w którym trzeba wymieniać wkłady. Raz tzw. "mały serwis" (3 wkłady o symbolach: AISTRO-L-CL i FCCBL-S-CL i AIPRO-1M-CL) i raz "duży serwis" (5 wkładów) - naprzemiennie co pół roku. Znalazłem taki komplet wkładów na stronie: sklep (kropka) poradnia (kropka) pl. Według opisu i zdjęcia był to ten komplet, który zaleca producent i który mnie interesował. Zamówiłem, zapłaciłem i dostałem 2 wkłady inne niż zamawiałem o innych symbolach (AICRO-L-AQ, AISTRO-L-AQ). Nie będę się rozwodził jakie perypetie miałem ale sklep zaproponował mi odstąpienie od umowy i to jest ok ze strony sklepu - takie jest prawo. Natomiast problem polega na tym, że sklep nie miał na stanie tego co opisywał, zadecydował za mnie o wysyłce innych wkładów (o innych symbolach - dla mnie to już nie oryginalne), które można kupić za połowę niższą cenę (i to jest cała nieuczciwość ze strony sklepu). Gdybym chciał kupić inne niż zaleca producent to nie zawracał bym sobie głowy tym sklepem, tylko kupił gdzie indziej (taniej). Sklep pisał w korespondencji, że wkłady opisane to jest to samo co wysłali. Czyli śmiech na sali. Człowiek kupuje towar, chce mieć to, co zamawia a dostaje co innego. Sklep nie raczył napisać słowa: przepraszam, że ktoś się pomylił w pakowaniu czy cokolwiek tylko idą w zaparte tłumacząc coś co nie ma żadnego znaczenia. Pisali mi o przesyłce, kurierze, innych kolorach obudowy, dostawcy zarzucając, że to niby ja im to wszystko wypisuję - odwracając uwagę od sedna sprawy jakim jest: sprzedaż towaru niezgodnego z opisem i wciskanie na siłę, że to jest to samo. Od umowy nie odstąpiłem z innych powodów (osobistych, nie związanych ze sklepem). Sklep chętnie odebrał by towar i "zatarł ślady" (częściowo już to zrobił po moim e-mailu likwidując natychmiast stronę z towarem). Pisałem na kilku portalach z opiniami to nawet posunęli się do tego odpisując, że dzwoniłem do nich wielokrotnie, rozmawiałem a oni mi tłumaczyli... i inne bzdury, które miały ich wybielić - gdzie nigdy nie zadzwoniłem ani razu (wysyłałem e-maile bo lubię mieć czarno na białym). Domniemam, że już ktoś do nich dzwonił w podobnej sprawie i miał z nimi problemy. Pomylili tylko osoby. To niezły muszą mieć tam "porządek". :D
Właścicielem sklepu jest firma Telekom Media S.A. (wykonują strony internetowe)
Zatem, nie polecam sklepu (sklep poradnia) ani firmy (właściciela sklepu)
PS, Sam filtr jest świetny (oczywiście z oryginalnymi wkładami) :D