Internetowy sklep z Bielizną BIANTI.PL - od 2006r.
: 22 lut 2012, 22:15
Internetowy sklep bianti.pl na sprzedaż
- sklep internetowy działający od 2006 roku na rynku bielizny. Sklep reklamowany we wszystkich najważniejszych porównywarkach cenowych, pasażu Interia.pl, zintegrowany z jedną z trzech największych w Polsce sieci afiliacyjnych Afilopl. Najbardziej rozbudowana kampania reklamowa wśród sklepów z bielizną w Google Adwords, jak również osiągnięcie 3 miejsca frazy "bielizna damska" w wynikach naturalnych wyszukiwarki Google
- wyłączne prawo do domeny BIANTIPL
- wyłączne prawo do korzystania z nowej platformy sklepowej
- logo i grafiki
- baza ponad 7000 zarejestrowanych klientów
- miejsce na serwerze przez 3 miesiące GRATIS!
- konto w Ceneo.pl prowadzone od początku istnienia tej porównywarki, wraz z bazą opinii o sklepie
- baner (stand) promujący sklep, widoczny na zdjęciach z finału PilkarskaMisspl
- DVD z filmami z finału konkursu PilkarskaMisspl. Na DVD dwa filmy promujące sklep, dostępne na naszym profilu na Facebooku
- infolinia z niepowtarzalnym numerem 0 801 000 432
- sklep Biantipl dostępny w następujących wersjach językowych: angielski, francuski, polski, włoski, niemiecki, hiszpański. Nazwy i opisy produktów, także są przetłumaczone. Takie rozwiązanie umożliwia swobodną ofertę produktów na rynkach zagranicznych (wyższa marża - wyższy zysk).
- sklep zawiera gotową (wraz ze zdjęciami i opisami) ofertę ponad 50.000 produktów o wartości ok. 2.000.000 PLN. UWAGA baza towarowa nie wymaga żadnych nakładów inwestycyjnych. Towar ten dostępny jest w ciągu 24 h od zamówienia. Baza towarowa zintegrowana jest z hurtownią Kontri i aktualizowana co godzinę. Zatem stany magazynowe pokazują produkty dostępne w rzeczywistości. Dostępność wszystkich zamówionych produktów w realizowanych zamówieniach wynosi ok. 99,4%. Oczywiście kupujący może poszerzyć lub wprowadzić zupełnie nową bazę produktów. Obecna integracja zapewnia jednak ogromną korzyść, w postaci zerowej inwestycji w towar i powierzchnię magazynową. Korzystając z naszych serwerów zapewniamy wprowadzanie nowych produktów na bieżąco.
W ten sposób nowy właściciel sklepu nie musi tracić czasu na najbardziej żmudne czynności. Oferta produktów jest już gotowa i można skupić się wyłącznie na sprzedaży!!!
W roku 2011 Sklep Biantipl wziął udział w następujących wydarzeniach:
– partnerstwo akcji społecznościowej StadionyDlaKobietpl
– partnerstwo konkursu PilkarskaMisspl
- program partnerski HP badge, dla pracowników jednej z największych korporacji świata HP
Dlaczego marka i sklep Biantipl zostają sprzedane?
To już pięć lat odkąd pojawiliśmy się na rynku internetowym. W 2006 roku pragnąc poszerzyć naszą działalność, otworzyliśmy sklep internetowy www.swiatkobiet.com.pl, a następnie jego kontynuacje www.bianti.pl. Kolejnym etapem (2008) stała się internetowa hurtownia skierowana na rynki międzynarodowe. Po 4 latach działalności w 2010 r. postanowiliśmy wykorzystać nasze doświadczenie w zakresie reklamy i marketingu, a także obsługi klientów sklepów i hurtowni internetowej. Tak powstał pomysł utworzenia pierwszej w Polsce sieci internetowych sklepów z bielizną.
W odpowiedzi do zapytań jakie otrzymaliśmy po rozpoczęciu naboru rekrutacyjnego, zdecydowaliśmy się na następującą strategię. W zapytaniach, częstokroć pojawiała się kwestia naszego, detalicznego sklepu internetowego BIANTIPL jak i budowanej sieci sklepów oraz możliwego konfliktu interesów, wynikającego z prowadzenia przez nas obu tych działalności jednocześnie. Chcemy zapewnić, że z naszej strony obie działalności traktujemy całkowicie oddzielne. Fakt prowadzenia jednej nie ma najmniejszego wpływu na prowadzenie drugiej działalności i odwrotnie.
Jako profesjonalna firma, zawsze dokładaliśmy pełnych starań, aby relacje z naszymi klientami były w pełni przejrzyste i uczciwe. Zdajemy sobie jednak sprawę, że pomimo naszych zapewnień i podpisanej umowy, mogą powstać pewne obawy dotyczące klarowności naszego działania. Jakkolwiek takie obawy są całkowicie bezpodstawne, to nie chcielibyśmy, aby w jakikolwiek sposób mogły wpłynąć na naszą współpracę.
Musieliśmy podjąć trudną dla nas decyzję. Po 5 latach prowadzenia detalicznego sklepu z bielizną Bianti.pl i zgromadzeniu ponad 7.000 klientów w naszej bazie, zdecydowaliśmy się na rezygnację z prowadzenia tego typu działalności na rzecz nowo-powstałej sieci sklepów SklepyzBieliznapl.
Jest to decyzja trudna z 3 powodów:
- Nasi klienci pozostają bez obsługi, pewnego i solidnego sklepu jakim byliśmy, tracąc wszelkie dotychczasowe korzyści w postaci dobrych cen oraz możliwych rabatów.
- Tracimy my jako przedsiębiorstwo. Posiadanie w bazie ponad 7.000 aktywnych klientów to duży zysk dla naszej firmy. Z naszych dotychczasowych statystyk wynika, że średnioroczny obrót jaki generuje jeden klient wynosi 85 PLN. Ze względu na fakt, iż naszą główną działalnością jest sieć sklepów z bielizną, na czym skupiliśmy większą część naszych sił i zasobów, można przyjąć, że obrót przypadający na jednego klienta w internetowym sklepie detalicznym, mógłby być jeszcze wyższy. Z pewnością wymagałoby to bardziej indywidualnego i personalnego podejścia do klienta.
- Koszt pozyskania klientów. Zgromadzenie tak licznej bazy klientów wymagało od nas dużych nakładów inwestycyjnych w reklamę i promocję naszej strony Biantipl. Od 2006 wydatki te wyniosły ponad 150.000 PLN. Szacuje się, że koszt pozyskania jednego klienta w internetowej branży bielizny wynosi około 20-30 PLN.
Wspólnie podjęliśmy decyzję, odnośnie sprzedaży marki i sklepu Bianti.pl. Takie rozwiązanie powinno usatysfakcjonować naszych dotychczasowych klientów i zapewnić im ciągłość dostępu do sklepu, a nam jako firmie, zwrot części poniesionych kosztów i rekompensatę z tytułu przyszłych utraconych zysków.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt
Dostępna również aukcja na Allegro:
http://allegro.pl/internetowy-sklep-z-b ... ?source=oo
Z poważaniem
Biantipl
Comerispl
F.U. Delta
Sikorskiego 53H
42-300 Myszków
NIP 577-101-84-08
+48 71 7242301
507078891
- sklep internetowy działający od 2006 roku na rynku bielizny. Sklep reklamowany we wszystkich najważniejszych porównywarkach cenowych, pasażu Interia.pl, zintegrowany z jedną z trzech największych w Polsce sieci afiliacyjnych Afilopl. Najbardziej rozbudowana kampania reklamowa wśród sklepów z bielizną w Google Adwords, jak również osiągnięcie 3 miejsca frazy "bielizna damska" w wynikach naturalnych wyszukiwarki Google
- wyłączne prawo do domeny BIANTIPL
- wyłączne prawo do korzystania z nowej platformy sklepowej
- logo i grafiki
- baza ponad 7000 zarejestrowanych klientów
- miejsce na serwerze przez 3 miesiące GRATIS!
- konto w Ceneo.pl prowadzone od początku istnienia tej porównywarki, wraz z bazą opinii o sklepie
- baner (stand) promujący sklep, widoczny na zdjęciach z finału PilkarskaMisspl
- DVD z filmami z finału konkursu PilkarskaMisspl. Na DVD dwa filmy promujące sklep, dostępne na naszym profilu na Facebooku
- infolinia z niepowtarzalnym numerem 0 801 000 432
- sklep Biantipl dostępny w następujących wersjach językowych: angielski, francuski, polski, włoski, niemiecki, hiszpański. Nazwy i opisy produktów, także są przetłumaczone. Takie rozwiązanie umożliwia swobodną ofertę produktów na rynkach zagranicznych (wyższa marża - wyższy zysk).
- sklep zawiera gotową (wraz ze zdjęciami i opisami) ofertę ponad 50.000 produktów o wartości ok. 2.000.000 PLN. UWAGA baza towarowa nie wymaga żadnych nakładów inwestycyjnych. Towar ten dostępny jest w ciągu 24 h od zamówienia. Baza towarowa zintegrowana jest z hurtownią Kontri i aktualizowana co godzinę. Zatem stany magazynowe pokazują produkty dostępne w rzeczywistości. Dostępność wszystkich zamówionych produktów w realizowanych zamówieniach wynosi ok. 99,4%. Oczywiście kupujący może poszerzyć lub wprowadzić zupełnie nową bazę produktów. Obecna integracja zapewnia jednak ogromną korzyść, w postaci zerowej inwestycji w towar i powierzchnię magazynową. Korzystając z naszych serwerów zapewniamy wprowadzanie nowych produktów na bieżąco.
W ten sposób nowy właściciel sklepu nie musi tracić czasu na najbardziej żmudne czynności. Oferta produktów jest już gotowa i można skupić się wyłącznie na sprzedaży!!!
W roku 2011 Sklep Biantipl wziął udział w następujących wydarzeniach:
– partnerstwo akcji społecznościowej StadionyDlaKobietpl
– partnerstwo konkursu PilkarskaMisspl
- program partnerski HP badge, dla pracowników jednej z największych korporacji świata HP
Dlaczego marka i sklep Biantipl zostają sprzedane?
To już pięć lat odkąd pojawiliśmy się na rynku internetowym. W 2006 roku pragnąc poszerzyć naszą działalność, otworzyliśmy sklep internetowy www.swiatkobiet.com.pl, a następnie jego kontynuacje www.bianti.pl. Kolejnym etapem (2008) stała się internetowa hurtownia skierowana na rynki międzynarodowe. Po 4 latach działalności w 2010 r. postanowiliśmy wykorzystać nasze doświadczenie w zakresie reklamy i marketingu, a także obsługi klientów sklepów i hurtowni internetowej. Tak powstał pomysł utworzenia pierwszej w Polsce sieci internetowych sklepów z bielizną.
W odpowiedzi do zapytań jakie otrzymaliśmy po rozpoczęciu naboru rekrutacyjnego, zdecydowaliśmy się na następującą strategię. W zapytaniach, częstokroć pojawiała się kwestia naszego, detalicznego sklepu internetowego BIANTIPL jak i budowanej sieci sklepów oraz możliwego konfliktu interesów, wynikającego z prowadzenia przez nas obu tych działalności jednocześnie. Chcemy zapewnić, że z naszej strony obie działalności traktujemy całkowicie oddzielne. Fakt prowadzenia jednej nie ma najmniejszego wpływu na prowadzenie drugiej działalności i odwrotnie.
Jako profesjonalna firma, zawsze dokładaliśmy pełnych starań, aby relacje z naszymi klientami były w pełni przejrzyste i uczciwe. Zdajemy sobie jednak sprawę, że pomimo naszych zapewnień i podpisanej umowy, mogą powstać pewne obawy dotyczące klarowności naszego działania. Jakkolwiek takie obawy są całkowicie bezpodstawne, to nie chcielibyśmy, aby w jakikolwiek sposób mogły wpłynąć na naszą współpracę.
Musieliśmy podjąć trudną dla nas decyzję. Po 5 latach prowadzenia detalicznego sklepu z bielizną Bianti.pl i zgromadzeniu ponad 7.000 klientów w naszej bazie, zdecydowaliśmy się na rezygnację z prowadzenia tego typu działalności na rzecz nowo-powstałej sieci sklepów SklepyzBieliznapl.
Jest to decyzja trudna z 3 powodów:
- Nasi klienci pozostają bez obsługi, pewnego i solidnego sklepu jakim byliśmy, tracąc wszelkie dotychczasowe korzyści w postaci dobrych cen oraz możliwych rabatów.
- Tracimy my jako przedsiębiorstwo. Posiadanie w bazie ponad 7.000 aktywnych klientów to duży zysk dla naszej firmy. Z naszych dotychczasowych statystyk wynika, że średnioroczny obrót jaki generuje jeden klient wynosi 85 PLN. Ze względu na fakt, iż naszą główną działalnością jest sieć sklepów z bielizną, na czym skupiliśmy większą część naszych sił i zasobów, można przyjąć, że obrót przypadający na jednego klienta w internetowym sklepie detalicznym, mógłby być jeszcze wyższy. Z pewnością wymagałoby to bardziej indywidualnego i personalnego podejścia do klienta.
- Koszt pozyskania klientów. Zgromadzenie tak licznej bazy klientów wymagało od nas dużych nakładów inwestycyjnych w reklamę i promocję naszej strony Biantipl. Od 2006 wydatki te wyniosły ponad 150.000 PLN. Szacuje się, że koszt pozyskania jednego klienta w internetowej branży bielizny wynosi około 20-30 PLN.
Wspólnie podjęliśmy decyzję, odnośnie sprzedaży marki i sklepu Bianti.pl. Takie rozwiązanie powinno usatysfakcjonować naszych dotychczasowych klientów i zapewnić im ciągłość dostępu do sklepu, a nam jako firmie, zwrot części poniesionych kosztów i rekompensatę z tytułu przyszłych utraconych zysków.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt
Dostępna również aukcja na Allegro:
http://allegro.pl/internetowy-sklep-z-b ... ?source=oo
Z poważaniem
Biantipl
Comerispl
F.U. Delta
Sikorskiego 53H
42-300 Myszków
NIP 577-101-84-08
+48 71 7242301
507078891