Strona 1 z 1
Infolinia z przekierowaniami rozmów TideTelco .
: 21 lut 2015, 11:19
autor: sylwia4012
Czy ktoś korzysta z TideTelco Infolinia? Na ich stronie piszą, że to jedna z usług TidePlatform.com, inne to masowa wysyłka SMS głosowych i faksów. Czy ktoś ma pomysł jak można w takim razie połączyć te 3 narzędzia, żeby czerpać korzyści? Jak myślicie czy czy opłaca się coś takiego zakładać dla sklepu internetowego.?
Re: Infolinia z przekierowaniami rozmów TideTelco .
: 27 cze 2016, 08:59
autor: dynamical
Jak najbardziej takie rozwiązanie jest dobre, ale trzeba umiejętnie dobrać narzędzie do jego obsługi. Osobiście nie znam takiego, o którym piszesz. zresztą tu jest fajny artykuł na ten temat:
http://focustelecom.pl/blog/czy-potrzeb ... -center/Ja sam też założę coś takiego, ale najpierw muszę poszukać odpowiedniego narzędzia, bo jest tego trochę na rynku...