RedCart opinie

Jakie oprogramowanie wybrać dla sklepu internetowego.
adrianwpracy
Posty: 2
Rejestracja: 23 lut 2015, 14:39

RedCart opinie

Post autor: adrianwpracy » 23 lut 2015, 14:42

Witam,
jestem w trakcie otwierania sklepu internetowego. Przetestowałem kilka platform sprzedażowych i póki co najbardziej odpowiada mi RedCart; w związku z tym chciałbym poznać opinie ludzi którzy mieli / mają do czynienia z tą platformą. Będę wdzięczny za każdą konkretną i uargumentowaną odpowiedź.

You’re not sure whether your car windscreen needs repairing or replacing. We will answer your question.

Car Glass Service - London Windscreen replacement and repair service.

We may be able to save you the expense and repair it for free, depending on your insurance policy.

Tramper87
Posty: 2
Rejestracja: 17 lip 2015, 08:41

Re: RedCart opinie

Post autor: Tramper87 » 17 lip 2015, 08:54

RedCart jest fajną platforma do obsługiwania sklepu, szczególnie dla nowo otwierających się. Jest prosty, przejrzysty i intuicyjny. Mają dużo darmowych integracji odnośnie płatności i wysyłek. Sam na ten przykład używam globkuriera i przelewy24 i jestem zadowolony.

AleksB
Posty: 1
Rejestracja: 25 kwie 2016, 16:17

Re: RedCart opinie

Post autor: AleksB » 25 kwie 2016, 16:18

Korzystam od prawie roku z oporgramowania Red Cart (krócej się nie da) i musze powiedzieć że tylko czekam aż minie mi roczny abonament i przenoszę sklep. Jestem smutny z tego powodu ale notoryczne przykre sytuacje jakie spotykają mnie w tej firmie ze względu na mizerną obsługę klienta która ma mnie w poważaniu np: dzwonie z problemem że sklep mi nie działa i przynosi mi straty (1h nie działania sklepu to dla mnie 200 zł strat), a w odpowiedzi słysze że oni dostarczają tylko usługi IT i nie zajmują się handlem i musze czekać - jakiś żart. No właśnie i co do działania oprogramowania, chyba raczej częściej nie działa niż działa przez ostatnie 11 miesięcy w kazdym mieśiącu łacznie jest około 5 dni kiedy sklep nie działa, notortycznie. Jak jest wprowadzana najprostsza zmiana, to koszyk nie działa przez 2 tygodnie. Jak coś poprawiają to coś innego nie działa. Po prostu płakać się chce.

Na początku wydaje się że wszystko jest ok bo było, ale do czasu opłacenia abonamentu jest super, a potem jest dno.

Dodatkowo Pani *** totalnie nie zna się na niczym! Cięzka sprawa bo nie mieli nikogo innego aby mi przypisać. Straciłem spore ilości gotówki, nerwów i czasu.

Aleksander B.

KasiaBrdak
Posty: 1
Rejestracja: 26 kwie 2016, 10:19

Re: RedCart opinie

Post autor: KasiaBrdak » 26 kwie 2016, 10:40

Panie Aleksandrze!

Bardzo proszę o kontakt ze mną, lub z naszym BOK lub podanie swojej nazwy sklepu w celu natychmiastowej weryfikacji sytuacji w Pana sklepie: być może o czymś nie wiemy, być może coś się dzieje akurat u Pana ponieważ sytuacje, które Pan opisuje w związku z awariami sklepu nie mają odzwierciedlenia u innych naszych klientów. Z pewnością nie mają miejsca sytuacje, w których naszym klientom nie działają koszyki po 2 tygodnie - mielibyśmy w takim przypadku informacje dosłownie natychmiast i zarówno nasz support, jak i BOK zostałby postawiony w stan gotowości, ponieważ od tego jest. Natomiast Pani *** jest naszym doświadczonym pracownikiem w dziale sprzedaży i specjalizuje się w przygotowywaniu ofert - i jakkolwiek zna się doskonale na naszym oprogramowaniu i jego funkcjonalności, to pomoc w konfiguracji jest zadaniem naszego BOK, który robi to codziennie, a nie Pani ***.

alicja90f
Posty: 1
Rejestracja: 27 maja 2016, 21:25

Re: RedCart opinie

Post autor: alicja90f » 27 maja 2016, 21:26

Na oprogramowanie Redcart https://redcart.pl/gotowy-sklep-internetowy zdecydowałam się bo moja znajoma korzysta i chwaliła sobie. Z wyboru jestem zadowolona. Oprogramowanie chyba jedno z najlepszych, bo nowoczesne, daję dużo możliwości, jest przejrzyste i proste w obsłudze. W razie problemów mogę liczyć na fachową i szybką pomoc.

AgataAAA
Posty: 1
Rejestracja: 11 kwie 2017, 17:17

Re: RedCart opinie

Post autor: AgataAAA » 11 kwie 2017, 17:44

Jestem klientem sklepu Redcart od kilku miesięcy. Początkowo było ok, po jakimś czasie zamówiłam u nich indywidualny projekt graficzny (jeszcze nie jest wdrożony), oczywiście płatny z góry i wtedy zaczęły się problemy. Kontakt bardzo utrudniony. Wszelkie wiadomości do grafika, który wykonuje projekt muszę zgłaszać przez osoby trzecie. Ciężko uzyskać odpowiedź lub jakąś informację zwrotną. Na domiar złego kiedy chciałam poszerzyć asortyment z innej hurtowni, okazuje się, że deklarowana na stronie redcart integracja z hurtownią nie istnieje.

Sajmoonn
Posty: 1
Rejestracja: 15 mar 2018, 17:52

Re: RedCart opinie

Post autor: Sajmoonn » 15 mar 2018, 17:53

Witam! Chciałbym ostrzec wszystkich przyszłych klientów przed tą platformą. Od roku jestem ich klientem. Przed ten cały rok ani razu nie otrzymałem żadnego konkretnego wsparcia. Na wiadomości czekam kilka dni lub nawet tygodni. Co chwilę mają jakieś problemy, błędy na których naprawienie czeka się tygodniami. Nie wspominając o tym, że ich system jest kiepski w obsłudze, daleko im do konkurencji. Od zeszłego roku mieli rozwinąć platformę a nic z tym nie zrobili. Obsługa klienta jest tragiczna, nie mówiąc o tym, że często po prostu nie odbierają telefonów.

decoart24
Posty: 1
Rejestracja: 21 cze 2018, 19:48

Re: RedCart opinie

Post autor: decoart24 » 21 cze 2018, 19:51

Witam wszystkich,

Jestem z redcart.pl od 2013 i od tego momentu naprawdę dużo się zmieniło. Początki może i nie były łatwe ale to było 5 lat temu. Platforma ciągle się rozwija jest dużo więcej funkcjonalności niż na początku. Po 5 latach muszę powiedzieć że jestem naprawdę zadowolony. Do każdego problemu podchodzą indywidualnie i walczą z nim dopóki nie zostanie rozwiązany czasami trochę to trwa ale nikt nie powiedział że wszystko da się rozwiązać od ręki i czasami trzeba więcej czasu na rozwiązanie problemów i to nie tylko w redcart.pl się zdarza wystarczy wejść na grupy innych platform na facebooku i poczytać na każdej zdarzają się awarie bez wyjątków! Nawet giganci tacy jak google mają problemy np: google analytics walczy z moim bugiem od 1,5 miesiąca i nadal nie jest rozwiązany problem ale się nie poddają i w końcu im się uda.
Reasumując z czystym sumieniem mogę polecić redcart.pl a jeżeli ktoś myśli że to marketing szeptany i sztuczna opinia to od razu niech spojrzy na nasze sklepy i się przekona że są prawdziwe.
Sfrustrowanym klientom życzę żeby mieli w sobie trochę wyrozumiałości i spokoju bo na huki nic się nie załatwia w życiu a wszyscy jesteśmy tylko ludźmi i każdy z nas popełnia błędy :)

Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ