Kamera do nagrywania filmów promocyjnych

Opinie o produktach, które można kupić w Internecie.
WalcA

Kamera do nagrywania filmów promocyjnych

Post autor: WalcA »

Witam. Przymierzam się do zakupu kamery, która ma służyć do nagrywania filmów z przebiegu trwających kilka godzin szkoleń, spotkań biznesowych. Mają to być krótkie filmy bez głosu, muzyka będzie w tle, które będą zamieszczone na firmowej stronie i portalach społecznościowych. Nie mam doświadczenia z kamerą, więc obsługa musi być prosta. Mam na to przeznaczone max. 1200zł. Co możecie polecić?

Aldos

Re: Kamera do nagrywania filmów promocyjnych

Post autor: Aldos »

Dobrą alternatywą dla standardowych kamer do filmowania właśnie przebiegu konferencji, szkoleń itd. są kamery poklatkowe. Korzystam z modelu Brinno i świetnie nadaje się do tych celów, z długiej konferencji masz krótki film, relację przedstawiającą przebieg konferencji. Nie musisz przeglądać godzin nagrań i montować z tego filmu, który nadaje się do wstawienia na stronę, tylko od razu masz gotowe nagranie. Oszczędność czasu bezcenna. Tutaj możesz zobaczyć jakie mają modele i przykładowe nagrania: http://dmtrade.pl/k316,monitoring-kamer ... ruchu.html

WalcA

>Aldos Napisz proszę jaka jest jakość nagrań z tej kamery Brinoo? Cena jest dobra i fajnie, że mam gotowe nagranie, które od razu mogę wstawić na stronę. Plusem są też te baterie, do nagrań kilku godzinowych sprawdziłaby się świetnie. Będę wdzięczna za więcej informacji, również od innych osób.

Adelajda

Post autor: Adelajda »

Patrzyłeś na oferty sklepów RTV stacjonarnych, może tam coś doradziliby sensownego.

Aldos

Adelajda pisze:Patrzyłeś na oferty sklepów RTV stacjonarnych, może tam coś doradziliby sensownego.
No nie zawsze- w marketach w sklepach rtv często doradca jest od wszystkiego i ma cię gdzieś. Ostatnio jak była w media, to nawet nie mogłam nikogo znaleźć, aby pomógł mi. No może w takich specjalistycznych sklepach, to już bardziej można liczyć na fachową pomoc.

Aldos