Zwrot wadliwego towaru
: 21 maja 2012, 10:40
Jakiś czas temu kupiłam w sklepie internetowym zabawkę misia z pozytywką imitująca bicie serca. Niestety pozytywka przestała działać. Sprzedający przysłał nową pozytywkę, która również przestała działać. Po zgłoszeniu problemu zaproponowano mi przesłanie kolejnej 3. pozytywki. Poprosiłam o zwrot pieniędzy lub zamianę na zabawkę tego typu od innego producenta. Sprzedająca poinformowała mnie że nie ma takiej możliwości, więc zgodziłam się na przysłanie 3. pozytywki, która niestety nie działała od samego początku. Obecnie sprzedająca proponuje mi przysłanie 4. pozytywki co uważam za bezcelowe. Jakie są moje prawa w takiej sytuacji? Co jeśli 4. pozytywka również przestanie działać? Rozumiem, że zwrócić można tylko towar nieużywany i tylko w ciągu 10 dni, jednak co jeśli towar jest wadliwy? Nie widzę sensu w przysyłaniu mi kolejnych wadliwych pozytywek w nieskończoność. Może jest to chwyt aby klient machnął ręką i nie dochodził swoich praw? W międzyczasie dziecko mi urosło i nawet nie wiem czy będzie jeszcze na niego działało to bicie serca. Poradźcie proszę co robić 