Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?
Re: Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?
Szczerze mówiąc wybór wcale nie jest taki oczywisty - jeśli klient kupuje bez rejestracji i nie chcecie od niego adresu email, to w wypadku jakiegokolwiek problemu z zamówieniem - czy to z winy sklepu, czy z winy klienta (np niekompletny adres) jesteście skazani na kontakt ze strony klienta - jeśli się nie odezwie to nie macie możliwości, żeby się z nim skontaktować, a to może oznaczać serię negatywów w sieci (pomijając inne problemy).
Z drugiej strony jeśli mimo braku rejestracji chcecie od klienta adres email to na jedno wychodzi - niech już wybierze sobie hasło i ma konto, w końcu to dodatkowe 5 sekund.
Zakupy bez rejestracji mają więcej sensu za granicą - w przypadku płatności wciąż mało u nas popularnym (i dobrze!) Paypalem sklep w momencie płatności dostaje od Paypala adres email klienta i jego potwierdzony, sprawdzony adres.
Z drugiej strony jeśli mimo braku rejestracji chcecie od klienta adres email to na jedno wychodzi - niech już wybierze sobie hasło i ma konto, w końcu to dodatkowe 5 sekund.
Zakupy bez rejestracji mają więcej sensu za granicą - w przypadku płatności wciąż mało u nas popularnym (i dobrze!) Paypalem sklep w momencie płatności dostaje od Paypala adres email klienta i jego potwierdzony, sprawdzony adres.
-
krzychpron
- Posty: 20
- Rejestracja: 04 sty 2011, 18:50
- Kontakt:
Re: Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?
Hej
Zmiany wprowadzone za jakiś czas napiszę czy odniosły pozytywny skutek.
pozdr
Zmiany wprowadzone za jakiś czas napiszę czy odniosły pozytywny skutek.
pozdr
Re: Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?
Dla mnie adres musi być, ale niekoniecznie na stronie głównej, wystarczy jak będzie w regulaminie.
Re: Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?
Jak dla mnie to największa bariera. Robię zakupy w różnych sklepach i nie chce mi się we wszystkich rejestrować.
-
Zakupoholiczka
- Posty: 54
- Rejestracja: 08 lut 2011, 19:03
Re: Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?
I nigdy nie zdarzyło Ci się zarejestrować w sklepie? Ja mam swoje ulubione sklepy, w których jestem zarejestrowana.beti pisze:Jak dla mnie to największa bariera. Robię zakupy w różnych sklepach i nie chce mi się we wszystkich rejestrować.
Re: Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?
Może w jednym.Zakupoholiczka pisze:I nigdy nie zdarzyło Ci się zarejestrować w sklepie? Ja mam swoje ulubione sklepy, w których jestem zarejestrowana.beti pisze:Jak dla mnie to największa bariera. Robię zakupy w różnych sklepach i nie chce mi się we wszystkich rejestrować.
Re: Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?
Jako konsument wolę mieć taki wybór, z rejestracją lub bez. U mnie do tej pory wymagana była rejestracja, ale wprowadzam taką zmianę dla Klientów.
Eleganckie sukienki sklep online dostępne w modnym butiku.
-
agugu.com.pl
- Posty: 8
- Rejestracja: 10 kwie 2009, 21:38
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Re: Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?
W moim sklepie klienci mogą wybierać- czy sie rejestrowac- wóczas mogą dorobic się rabatów, i innych atrakcji,
a jesli ktos nie ma ochoty- robi zakupy bez rejestracji, wówczas nie korzysta z przywilejów.
Ale jestem w stanie zrozumieć, że klient może nie chciec się rejestrować.
a jesli ktos nie ma ochoty- robi zakupy bez rejestracji, wówczas nie korzysta z przywilejów.
Ale jestem w stanie zrozumieć, że klient może nie chciec się rejestrować.
htttp://www.agugu.com.pl - ubranka dla niemowląt i dzieci
htttp://www.agugu.com.pl - czysty dom z produktami eco
htttp://www.agugu.com.pl - czysty dom z produktami eco
Re: Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?
Ciekawe jaki procent zakupów będziesz miała od zarejestrowanych użytkowników, a jaki od tych, którzy wybrali opcję "bez rejestracji" po wprowadzeniu tej opcji. Ciekawe jak to się podzieli. Chodzi oczywiście o nowych klientów.fidoma pisze:Jako konsument wolę mieć taki wybór, z rejestracją lub bez. U mnie do tej pory wymagana była rejestracja, ale wprowadzam taką zmianę dla Klientów.
Re: Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?
Jako częsta klientka sklepów internetowych muszę przyznać, że taka opcja byłaby bardzo dobra, lecz z drugiej strony czułabym się mniej bezpieczna podczas zakupów. Chodzi o to, że z tego co wiem klientowi nie zarejestrowanemu łatwiej dane podebrać. W takim przypadku byłoby zdecydowanie nie wesoło.
Re: Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?
Naprawdę tak jest? Mi się wydaje, czy z rejestracją czy bez, to wszystko jest jakoś zabezpieczane?Siateczka pisze:Jako częsta klientka sklepów internetowych muszę przyznać, że taka opcja byłaby bardzo dobra, lecz z drugiej strony czułabym się mniej bezpieczna podczas zakupów. Chodzi o to, że z tego co wiem klientowi nie zarejestrowanemu łatwiej dane podebrać. W takim przypadku byłoby zdecydowanie nie wesoło.
-
krzychpron
- Posty: 20
- Rejestracja: 04 sty 2011, 18:50
- Kontakt:
Re: Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?
Witam
Po pierwszych doświadczeniach wyszło, że ok 20% nowych Klientów skorzystało z opcji "zakupy bez rejestracji". Generalnie były to jednorazowe zamówienia poza Szczecin. Miejscowi Klienci w większości się rejestrują.
Pozdrawiam
Po pierwszych doświadczeniach wyszło, że ok 20% nowych Klientów skorzystało z opcji "zakupy bez rejestracji". Generalnie były to jednorazowe zamówienia poza Szczecin. Miejscowi Klienci w większości się rejestrują.
Pozdrawiam
-
charm&beauty
Re: Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?
Witam,
prowadzę sklep, w którym sprzedaję akcesoria kosmetyczne.
Statystyki pokazują, że mniej więcej 70% klientów dokonuje rejestracji na czas zakupów.
Zauważyliśmy, że dobrze jest mieć na stronie opis (procedurę) dokonywania zakupów, ponieważ nasi klienci wielokrotnie dzwonili na infolinie z pytaniami dotyczącymi składania zamówienia.
prowadzę sklep, w którym sprzedaję akcesoria kosmetyczne.
Statystyki pokazują, że mniej więcej 70% klientów dokonuje rejestracji na czas zakupów.
Zauważyliśmy, że dobrze jest mieć na stronie opis (procedurę) dokonywania zakupów, ponieważ nasi klienci wielokrotnie dzwonili na infolinie z pytaniami dotyczącymi składania zamówienia.
-
onlineowiec
- Posty: 54
- Rejestracja: 04 lut 2009, 12:50
Re: Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?
No jak widać ludzie się gubią mimo coraz bardziej intuicyjnych formularzy rejestracyjnych. Ciekawe ilu z nich rezygnuje z zakupów na etapie rejestracji.charm&beauty pisze:Zauważyliśmy, że dobrze jest mieć na stronie opis (procedurę) dokonywania zakupów, ponieważ nasi klienci wielokrotnie dzwonili na infolinie z pytaniami dotyczącymi składania zamówienia.
-
charm&beauty
Re: Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?
sporo też jest osób, które rezygnują, mimo braku konieczności logowania.onlineowiec pisze:No jak widać ludzie się gubią mimo coraz bardziej intuicyjnych formularzy rejestracyjnych. Ciekawe ilu z nich rezygnuje z zakupów na etapie rejestracji.