Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?

Szeroko pojęte ezakupy. Dyskusje o zakupach w sklepach internetowych.
Awatar użytkownika
c2h5oh
Posty: 192
Rejestracja: 04 kwie 2008, 16:05

Re: Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?

Post autor: c2h5oh »

Szczerze mówiąc wybór wcale nie jest taki oczywisty - jeśli klient kupuje bez rejestracji i nie chcecie od niego adresu email, to w wypadku jakiegokolwiek problemu z zamówieniem - czy to z winy sklepu, czy z winy klienta (np niekompletny adres) jesteście skazani na kontakt ze strony klienta - jeśli się nie odezwie to nie macie możliwości, żeby się z nim skontaktować, a to może oznaczać serię negatywów w sieci (pomijając inne problemy).
Z drugiej strony jeśli mimo braku rejestracji chcecie od klienta adres email to na jedno wychodzi - niech już wybierze sobie hasło i ma konto, w końcu to dodatkowe 5 sekund.

Zakupy bez rejestracji mają więcej sensu za granicą - w przypadku płatności wciąż mało u nas popularnym (i dobrze!) Paypalem sklep w momencie płatności dostaje od Paypala adres email klienta i jego potwierdzony, sprawdzony adres.

krzychpron
Posty: 20
Rejestracja: 04 sty 2011, 18:50
Kontakt:

Re: Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?

Post autor: krzychpron »

Hej

Zmiany wprowadzone za jakiś czas napiszę czy odniosły pozytywny skutek.

pozdr

Awatar użytkownika
kowalska
Posty: 10
Rejestracja: 15 lut 2011, 18:34

Re: Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?

Post autor: kowalska »

Dla mnie adres musi być, ale niekoniecznie na stronie głównej, wystarczy jak będzie w regulaminie.

beti
Posty: 38
Rejestracja: 24 lut 2011, 14:30

Re: Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?

Post autor: beti »

Jak dla mnie to największa bariera. Robię zakupy w różnych sklepach i nie chce mi się we wszystkich rejestrować.

Zakupoholiczka
Posty: 54
Rejestracja: 08 lut 2011, 19:03

Re: Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?

Post autor: Zakupoholiczka »

beti pisze:Jak dla mnie to największa bariera. Robię zakupy w różnych sklepach i nie chce mi się we wszystkich rejestrować.
I nigdy nie zdarzyło Ci się zarejestrować w sklepie? Ja mam swoje ulubione sklepy, w których jestem zarejestrowana.

beti
Posty: 38
Rejestracja: 24 lut 2011, 14:30

Re: Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?

Post autor: beti »

Zakupoholiczka pisze:
beti pisze:Jak dla mnie to największa bariera. Robię zakupy w różnych sklepach i nie chce mi się we wszystkich rejestrować.
I nigdy nie zdarzyło Ci się zarejestrować w sklepie? Ja mam swoje ulubione sklepy, w których jestem zarejestrowana.
Może w jednym. :)

Awatar użytkownika
fidoma
Posty: 8
Rejestracja: 02 lut 2011, 11:22
Kontakt:

Re: Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?

Post autor: fidoma »

Jako konsument wolę mieć taki wybór, z rejestracją lub bez. U mnie do tej pory wymagana była rejestracja, ale wprowadzam taką zmianę dla Klientów.
Eleganckie sukienki sklep online dostępne w modnym butiku.

agugu.com.pl
Posty: 8
Rejestracja: 10 kwie 2009, 21:38
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Re: Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?

Post autor: agugu.com.pl »

W moim sklepie klienci mogą wybierać- czy sie rejestrowac- wóczas mogą dorobic się rabatów, i innych atrakcji,
a jesli ktos nie ma ochoty- robi zakupy bez rejestracji, wówczas nie korzysta z przywilejów.
Ale jestem w stanie zrozumieć, że klient może nie chciec się rejestrować.
htttp://www.agugu.com.pl - ubranka dla niemowląt i dzieci
htttp://www.agugu.com.pl - czysty dom z produktami eco

swenNL
Posty: 139
Rejestracja: 19 wrz 2009, 09:33

Re: Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?

Post autor: swenNL »

fidoma pisze:Jako konsument wolę mieć taki wybór, z rejestracją lub bez. U mnie do tej pory wymagana była rejestracja, ale wprowadzam taką zmianę dla Klientów.
Ciekawe jaki procent zakupów będziesz miała od zarejestrowanych użytkowników, a jaki od tych, którzy wybrali opcję "bez rejestracji" po wprowadzeniu tej opcji. Ciekawe jak to się podzieli. Chodzi oczywiście o nowych klientów.

Awatar użytkownika
Siateczka
Posty: 5
Rejestracja: 07 gru 2010, 15:02

Re: Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?

Post autor: Siateczka »

Jako częsta klientka sklepów internetowych muszę przyznać, że taka opcja byłaby bardzo dobra, lecz z drugiej strony czułabym się mniej bezpieczna podczas zakupów. Chodzi o to, że z tego co wiem klientowi nie zarejestrowanemu łatwiej dane podebrać. W takim przypadku byłoby zdecydowanie nie wesoło.

Awatar użytkownika
kowalska
Posty: 10
Rejestracja: 15 lut 2011, 18:34

Re: Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?

Post autor: kowalska »

Siateczka pisze:Jako częsta klientka sklepów internetowych muszę przyznać, że taka opcja byłaby bardzo dobra, lecz z drugiej strony czułabym się mniej bezpieczna podczas zakupów. Chodzi o to, że z tego co wiem klientowi nie zarejestrowanemu łatwiej dane podebrać. W takim przypadku byłoby zdecydowanie nie wesoło.
Naprawdę tak jest? Mi się wydaje, czy z rejestracją czy bez, to wszystko jest jakoś zabezpieczane?

krzychpron
Posty: 20
Rejestracja: 04 sty 2011, 18:50
Kontakt:

Re: Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?

Post autor: krzychpron »

Witam

Po pierwszych doświadczeniach wyszło, że ok 20% nowych Klientów skorzystało z opcji "zakupy bez rejestracji". Generalnie były to jednorazowe zamówienia poza Szczecin. Miejscowi Klienci w większości się rejestrują.

Pozdrawiam

charm&beauty

Re: Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?

Post autor: charm&beauty »

Witam,

prowadzę sklep, w którym sprzedaję akcesoria kosmetyczne.
Statystyki pokazują, że mniej więcej 70% klientów dokonuje rejestracji na czas zakupów.

Zauważyliśmy, że dobrze jest mieć na stronie opis (procedurę) dokonywania zakupów, ponieważ nasi klienci wielokrotnie dzwonili na infolinie z pytaniami dotyczącymi składania zamówienia.

onlineowiec
Posty: 54
Rejestracja: 04 lut 2009, 12:50

Re: Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?

Post autor: onlineowiec »

charm&beauty pisze:Zauważyliśmy, że dobrze jest mieć na stronie opis (procedurę) dokonywania zakupów, ponieważ nasi klienci wielokrotnie dzwonili na infolinie z pytaniami dotyczącymi składania zamówienia.
No jak widać ludzie się gubią mimo coraz bardziej intuicyjnych formularzy rejestracyjnych. Ciekawe ilu z nich rezygnuje z zakupów na etapie rejestracji.

charm&beauty

Re: Rejestracja w sklepie barierą w zakupach?

Post autor: charm&beauty »

onlineowiec pisze:No jak widać ludzie się gubią mimo coraz bardziej intuicyjnych formularzy rejestracyjnych. Ciekawe ilu z nich rezygnuje z zakupów na etapie rejestracji.
sporo też jest osób, które rezygnują, mimo braku konieczności logowania.

ODPOWIEDZ