http://www.istyl.pl iStyl Szadkowski Marek z siedzibą w 96-230 Mszczonów, przy ul. Północna 18/8 to naciągacze i partacze odradzam. Otrzymałem przesyłkę w tragicznym stanie kosmetyki były uszkodzone plastikowe dozowniki połamane towar nie był odpowiednio zabezpieczony został zapakowany w gazety. Postanowiłem skontaktować się i tu ciekawostka pan z obsługi podający się za właściciela na siłę chciał udowodnić mi że to moja wina że w trakcie otwierania kosmetyki wypadły i potłukły się o podłogę - paranoja!!! Najciekawsze jest jego podejście do klienta poniżej tekst meila którgo do mnie przysłał
cytuję "Proszę przyznać się Żonie że przy nieudolnym rozpakowywaniu uszkodził Pan te produkty a nie szuka Pan na siłę winnego. Jeżeli chodzi o stałego klienta osobiście wolę mieć jednego mniej niż 10 nowych z Pańskim podejściem (na marginesie na brak klientów nie narzekam)
Pozdrawiam właściciela wygląda na to że jest wielkim szefem sklepu mieszczącego się w jednym pokoju w bloku ale jest pewny swego klientów ma dużo więc jeden w tą czy w tamtą różnicy mu nie robi. Mała rada kolego czasy komuny się skończyły a z takim podejściem do klienta daleko nie zajedziesz.
Uczciwosc sprzedajacych lub jej brak
Re: Uczciwosc sprzedajacych lub jej brak
Na jeszcze paru forach taka wiadomość umieścisz i pan nieuczciwy z torbami pójdzie.
Re: Uczciwosc sprzedajacych lub jej brak
Witam
Otrzymaliśmy info. o tym poście od naszej klientki, odniesiemy się w miarę krótko
„Otrzymałem przesyłkę w tragicznym stanie”
Otrzymał Pan w dniu nadania email który wystarczyło przeczytać ze zrozumieniem
Prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki (kuriera). Klient powinien sprawdzić zawartość dostarczonej mu przesyłki w celu upewnienia się czy dostarczony mu produkt nie zawiera uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych dostarczonego towaru powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku ich zgłoszenia przez Klienta przy odbiorze towaru od kuriera, wraz z wypełnionym protokołem szkody. Odbiorca przesyłki winien dokładnie opisać wadę przesyłki na protokole.
Reklamacje pod względem niezgodności ilości zamówionego a dostarczonego towaru będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu niezgodności podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki (kuriera).
Nie dopełnił Pan tej formalności więc na jakiej podstawie mieliśmy rozpatrywać Pana reklamację ? przesłał Pan zdjęcia na których było nieuszkodzone opakowanie zewnętrzne, karton rozerwał Pan z boku, wyprał Panu lakier na terakotę i uszkodził się dozownik.
„Pozdrawiam właściciela wygląda na to że jest wielkim szefem sklepu mieszczącego się w jednym pokoju w bloku”
Owszem w bloku w m4 mieści się tylko Biuro do magazynowania towaru o wartości przeszło 600 000zł mamy do dyspozycji 200m magazyn.
O naszej obsłudze można poczytać w komentarzach na allegro
konto LOREAL_PL http://allegro.pl/show_user.php?uid=6440327
Konto istyl_pl http://allegro.pl/show_user.php?uid=13850010
Pozdrawiam Szadkowski Marek
Otrzymaliśmy info. o tym poście od naszej klientki, odniesiemy się w miarę krótko
„Otrzymałem przesyłkę w tragicznym stanie”
Otrzymał Pan w dniu nadania email który wystarczyło przeczytać ze zrozumieniem
Prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki (kuriera). Klient powinien sprawdzić zawartość dostarczonej mu przesyłki w celu upewnienia się czy dostarczony mu produkt nie zawiera uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych dostarczonego towaru powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku ich zgłoszenia przez Klienta przy odbiorze towaru od kuriera, wraz z wypełnionym protokołem szkody. Odbiorca przesyłki winien dokładnie opisać wadę przesyłki na protokole.
Reklamacje pod względem niezgodności ilości zamówionego a dostarczonego towaru będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu niezgodności podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki (kuriera).
Nie dopełnił Pan tej formalności więc na jakiej podstawie mieliśmy rozpatrywać Pana reklamację ? przesłał Pan zdjęcia na których było nieuszkodzone opakowanie zewnętrzne, karton rozerwał Pan z boku, wyprał Panu lakier na terakotę i uszkodził się dozownik.
„Pozdrawiam właściciela wygląda na to że jest wielkim szefem sklepu mieszczącego się w jednym pokoju w bloku”
Owszem w bloku w m4 mieści się tylko Biuro do magazynowania towaru o wartości przeszło 600 000zł mamy do dyspozycji 200m magazyn.
O naszej obsłudze można poczytać w komentarzach na allegro
konto LOREAL_PL http://allegro.pl/show_user.php?uid=6440327
Konto istyl_pl http://allegro.pl/show_user.php?uid=13850010
Pozdrawiam Szadkowski Marek
Re: Uczciwosc sprzedajacych lub jej brak
Mi to śmierdzi konkurencją.
Do takich postów trzeba podchodzić z dużą rezerwą, często okazuje się, że konkurencja chce się wykazać i oczernia inne firmy.
Do takich postów trzeba podchodzić z dużą rezerwą, często okazuje się, że konkurencja chce się wykazać i oczernia inne firmy.
Re: Uczciwosc sprzedajacych lub jej brak
Najważniejsze to walczyć o swoje i głośno mówić o ty, że zostało się oszukanym. Tylko w ten sposób zniechęcimy nieuczciwych sprzedawców przed kolejnymi oszustwami. Dodawać do czarnych list, robić wykopy, dać znać jakiejś gazecie jeśli to poważniejsze...
Sklep z herbatą - najlepszy sklep z herbatą w internecie 
Re: Uczciwosc sprzedajacych lub jej brak
Witajcie!
Jakoś więcej niż miesiąc temu czasu znalazłam ciekawy sklep internetowy. Przynajmniej tak mi się wydawał. Gdy doszło co do czego zamówiłam ze strony tego sklepu http://sklep.shemir.pl/ T-shirt. Cieszyłam się bardzo i nie mogłam się doczekać przesyłki. Zapłaciłam od razu (42zł). minął miesiąc czasu i koszulki jak nie było tak nie ma. Wysyłam do nich wiadomości, próbuje jakoś złapać kontakt z nimi, jakoś ich dorwać.
Więc słuchajcie http://sklep.shemir.pl/ <-------- ten sklep to jedna wielka ściema! Zdzierają kase tylko z ludzi a towarów nie wysyłają! Uważajcie na takie strony.
Jakoś więcej niż miesiąc temu czasu znalazłam ciekawy sklep internetowy. Przynajmniej tak mi się wydawał. Gdy doszło co do czego zamówiłam ze strony tego sklepu http://sklep.shemir.pl/ T-shirt. Cieszyłam się bardzo i nie mogłam się doczekać przesyłki. Zapłaciłam od razu (42zł). minął miesiąc czasu i koszulki jak nie było tak nie ma. Wysyłam do nich wiadomości, próbuje jakoś złapać kontakt z nimi, jakoś ich dorwać.
Więc słuchajcie http://sklep.shemir.pl/ <-------- ten sklep to jedna wielka ściema! Zdzierają kase tylko z ludzi a towarów nie wysyłają! Uważajcie na takie strony.