Uczciwosc sprzedajacych lub jej brak

Szeroko pojęte ezakupy. Dyskusje o zakupach w sklepach internetowych.
Ewa80
Posty: 1
Rejestracja: 20 wrz 2010, 23:29

Re: Uczciwosc sprzedajacych lub jej brak

Post autor: Ewa80 »

http://www.istyl.pl iStyl Szadkowski Marek z siedzibą w 96-230 Mszczonów, przy ul. Północna 18/8 to naciągacze i partacze odradzam. Otrzymałem przesyłkę w tragicznym stanie kosmetyki były uszkodzone plastikowe dozowniki połamane towar nie był odpowiednio zabezpieczony został zapakowany w gazety. Postanowiłem skontaktować się i tu ciekawostka pan z obsługi podający się za właściciela na siłę chciał udowodnić mi że to moja wina że w trakcie otwierania kosmetyki wypadły i potłukły się o podłogę - paranoja!!! Najciekawsze jest jego podejście do klienta poniżej tekst meila którgo do mnie przysłał
cytuję "Proszę przyznać się Żonie że przy nieudolnym rozpakowywaniu uszkodził Pan te produkty a nie szuka Pan na siłę winnego. Jeżeli chodzi o stałego klienta osobiście wolę mieć jednego mniej niż 10 nowych z Pańskim podejściem (na marginesie na brak klientów nie narzekam)

Pozdrawiam właściciela wygląda na to że jest wielkim szefem sklepu mieszczącego się w jednym pokoju w bloku ale jest pewny swego klientów ma dużo więc jeden w tą czy w tamtą różnicy mu nie robi. Mała rada kolego czasy komuny się skończyły a z takim podejściem do klienta daleko nie zajedziesz.

PolaRaksa
Posty: 22
Rejestracja: 28 wrz 2010, 08:25

Re: Uczciwosc sprzedajacych lub jej brak

Post autor: PolaRaksa »

Na jeszcze paru forach taka wiadomość umieścisz i pan nieuczciwy z torbami pójdzie.

istyl
Posty: 1
Rejestracja: 03 sty 2011, 21:30

Re: Uczciwosc sprzedajacych lub jej brak

Post autor: istyl »

Witam
Otrzymaliśmy info. o tym poście od naszej klientki, odniesiemy się w miarę krótko


„Otrzymałem przesyłkę w tragicznym stanie”

Otrzymał Pan w dniu nadania email który wystarczyło przeczytać ze zrozumieniem
Prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki (kuriera). Klient powinien sprawdzić zawartość dostarczonej mu przesyłki w celu upewnienia się czy dostarczony mu produkt nie zawiera uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych dostarczonego towaru powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku ich zgłoszenia przez Klienta przy odbiorze towaru od kuriera, wraz z wypełnionym protokołem szkody. Odbiorca przesyłki winien dokładnie opisać wadę przesyłki na protokole.
Reklamacje pod względem niezgodności ilości zamówionego a dostarczonego towaru będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu niezgodności podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki (kuriera).

Nie dopełnił Pan tej formalności więc na jakiej podstawie mieliśmy rozpatrywać Pana reklamację ? przesłał Pan zdjęcia na których było nieuszkodzone opakowanie zewnętrzne, karton rozerwał Pan z boku, wyprał Panu lakier na terakotę i uszkodził się dozownik
.

„Pozdrawiam właściciela wygląda na to że jest wielkim szefem sklepu mieszczącego się w jednym pokoju w bloku”

Owszem w bloku w m4 mieści się tylko Biuro do magazynowania towaru o wartości przeszło 600 000zł mamy do dyspozycji 200m magazyn.

O naszej obsłudze można poczytać w komentarzach na allegro
konto LOREAL_PL http://allegro.pl/show_user.php?uid=6440327
Konto istyl_pl http://allegro.pl/show_user.php?uid=13850010

Pozdrawiam Szadkowski Marek

Awatar użytkownika
sen
Posty: 108
Rejestracja: 15 gru 2010, 13:11

Re: Uczciwosc sprzedajacych lub jej brak

Post autor: sen »

Mi to śmierdzi konkurencją.
Do takich postów trzeba podchodzić z dużą rezerwą, często okazuje się, że konkurencja chce się wykazać i oczernia inne firmy.

Awatar użytkownika
Herbatnik
Posty: 52
Rejestracja: 16 cze 2011, 08:41
Kontakt:

Re: Uczciwosc sprzedajacych lub jej brak

Post autor: Herbatnik »

Najważniejsze to walczyć o swoje i głośno mówić o ty, że zostało się oszukanym. Tylko w ten sposób zniechęcimy nieuczciwych sprzedawców przed kolejnymi oszustwami. Dodawać do czarnych list, robić wykopy, dać znać jakiejś gazecie jeśli to poważniejsze...
Sklep z herbatą - najlepszy sklep z herbatą w internecie :)

puca
Posty: 8
Rejestracja: 20 cze 2012, 21:38

Re: Uczciwosc sprzedajacych lub jej brak

Post autor: puca »

Witajcie!
Jakoś więcej niż miesiąc temu czasu znalazłam ciekawy sklep internetowy. Przynajmniej tak mi się wydawał. Gdy doszło co do czego zamówiłam ze strony tego sklepu http://sklep.shemir.pl/ T-shirt. Cieszyłam się bardzo i nie mogłam się doczekać przesyłki. Zapłaciłam od razu (42zł). minął miesiąc czasu i koszulki jak nie było tak nie ma. Wysyłam do nich wiadomości, próbuje jakoś złapać kontakt z nimi, jakoś ich dorwać.
Więc słuchajcie http://sklep.shemir.pl/ <-------- ten sklep to jedna wielka ściema! Zdzierają kase tylko z ludzi a towarów nie wysyłają! Uważajcie na takie strony.

ODPOWIEDZ