Sklep internetowy tylko na allegro?
Sklep internetowy tylko na allegro?
Witam!
Jestem zupełnym nowicjuszem w temacie otwarcia sklepu internetowego. Ciągle czytam i czytam i coraz bardziej mi się to podoba. Zamierzam otworzyć ww. działalność gospodarczą sięgając po środki z dofinansowania UE, jak na razie mam tylko jedno pytanie: Czy sklep internetowy może być prowadzony tylko w serwisie Allegro.pl ? Czy muszę mój towar "przepuszczać" przez moją stronę? Wiem, że stworzenie porządnej strony to duży koszt, którego jednak wolałabym uniknąć a kasę zagospodarować na coś bardziej pożytecznego. Wiem, że strona to moja reklama itd., ale czy konieczne jest jej posiadania? Jakieś programy sklepowe itd? Nie wystarczy firmowe konto na allegro i kasa ?
Jestem zupełnym nowicjuszem w temacie otwarcia sklepu internetowego. Ciągle czytam i czytam i coraz bardziej mi się to podoba. Zamierzam otworzyć ww. działalność gospodarczą sięgając po środki z dofinansowania UE, jak na razie mam tylko jedno pytanie: Czy sklep internetowy może być prowadzony tylko w serwisie Allegro.pl ? Czy muszę mój towar "przepuszczać" przez moją stronę? Wiem, że stworzenie porządnej strony to duży koszt, którego jednak wolałabym uniknąć a kasę zagospodarować na coś bardziej pożytecznego. Wiem, że strona to moja reklama itd., ale czy konieczne jest jej posiadania? Jakieś programy sklepowe itd? Nie wystarczy firmowe konto na allegro i kasa ?
Re: Sklep internetowy tylko na allegro?
Chyba jeszcze za mało myślałaś o tym jesli uważasz, że można prowadzić sklep internetowy w oparciu o same allegro. Przecież w ten sposób oddajesz im sporą część swoich pieniędzy (w sumie to nie swoich, bo chcesz skorzystać ze środków UE, czyli z naszych pieniędzy).
Jeśli myślisz o tym poważnie to poczytaj więcej. Można uruchomić ładny sklep internetowy za 3000 złotych. Twój sklep to Twoja marka, twoje zasady.