A jak w przypadku sklepów internetowych jest z płatnościami za towar? Czy dostawcy dają od razu faktury przelewowe, czy raczej trzeba im od ręki zapłacić ?
Jak też wygląda sytuacja z towarem, który wzięliśmy od dostawcy w dobrej wierze z chęcią sprzedaży a "bujamy się" z nim miesiącami i mimo obniżenia ceny nie możemy go sprzedać, czy dostawcy w takich przypadkach przyjmują zwrot towaru?
Pozdrawiam
pytania do osób prowadzących sklep internetowy
Re: pytania do osób prowadzących sklep internetowy
A tu już czas współpracy ma znaczenie.
Na starcie praktycznie za wszystko płacisz z góry. Nie licz nawet na faktury z np tygodniowym terminem płatności - proforma i wydanie towaru dopiero jak zapłacisz. Później płacisz z góry w zamian za rabat a standardowo lecisz odroczonej płatności. Ten 70% rabat, o którym pisałem w poprzedniej wiadomości dotyczył hurtownika, który był jednocześnie importerem i dawał taki rabat jeśli zapłaciło się z 6-tygodniowym wyprzedzeniem (z tej kwoty kupował sprowadzany towar).
Zwrot niesprzedanego towaru zależy od branży i dostawcy, ale to również rzadkość.
Na starcie praktycznie za wszystko płacisz z góry. Nie licz nawet na faktury z np tygodniowym terminem płatności - proforma i wydanie towaru dopiero jak zapłacisz. Później płacisz z góry w zamian za rabat a standardowo lecisz odroczonej płatności. Ten 70% rabat, o którym pisałem w poprzedniej wiadomości dotyczył hurtownika, który był jednocześnie importerem i dawał taki rabat jeśli zapłaciło się z 6-tygodniowym wyprzedzeniem (z tej kwoty kupował sprowadzany towar).
Zwrot niesprzedanego towaru zależy od branży i dostawcy, ale to również rzadkość.
Re: pytania do osób prowadzących sklep internetowy
Dziękuję serdecznie za pomoc i pozdrawiam wszystkich.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 28 lis 2010, 17:13
Re: pytania do osób prowadzących sklep internetowy
Popieram poprzednika. Na początku zwykle zawsze trzeba płacić z góry. Choć niektórzy importerzy mimo długofalowej współpracy i tak wymagają płatności od razu. Wszystko zależy od tego z kim się współpracuje. Jeśli chodzi o towar, który długo zalega to wszystko zależy jak się ugada z dostawcą, ale nie liczyłabym tutaj na cuda (choć pewnie zależy to od branży).
Re: pytania do osób prowadzących sklep internetowy
To jest właśnie sedno sprawy,czyli zależy z kim współpracujemy oraz przez jaki okres czasu. Początkowo każdy będzie chciał z pewnością zapłaty z góry,jednak w miarę upływu czasu- zmienia się to. Można też negocjować atrakcyjne rabaty.
Re: pytania do osób prowadzących sklep internetowy
Ja zamawiam do swojego sklepu często z http://febetrade.pl/kategoria/damska, bardzo dobrej jakości ubrania przychodzą i bez żadnych opóźnień czy problemów, ale to wiadomo wszystko zależy od profilu sklepu, ja postawiłam na ubrania w każdym rozmiarze, polskie, takie dla każdego praktycznie i klienci są zadowoleni.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 27 mar 2017, 13:39
Re: pytania do osób prowadzących sklep internetowy
Hurtownia Megabrand robi dobre wrażenie. Jestem po dwóch zamówieniach od nich i oba poszły sprawnie. Modna odzież, zwłaszcza myślę o damskich rzeczach bo męskich nie kupowałam. Porządnie uszyte, dobra jakość materiałów, szybka dostawa. Mam nadzieję, że w przyszłości też to tak będzie wyglądać. Telefon do hurtowni jest na http://hurtowniamegabrand.pl.