Gorąca linia w sklepie internetowym
Gorąca linia w sklepie internetowym
Czy wiecie coś na temat tego, jak założyć sobie tzw. gorącą linię na potrzeby sklepu internetowego? Chodzi mi o numer 0 800.... Ile to kosztuje i do kogo należy się z tym zwrócić?
Re: Gorąca linia w sklepie internetowym
Z tego, co wiem, to musisz skontaktować się z TPSA. Ale ile to kosztuje i na jakich warunkach, to już nie wiem....
Re: Gorąca linia w sklepie internetowym
dobre i to - chociaż mam punkt zaczepienia...
Re: Gorąca linia w sklepie internetowym
ja nie lubię tych numerów 0 8XX bo nigdy nie wiem ile płaci się za takie połączenie z komórki... (stacjonarnego nie używam)
Re: Gorąca linia w sklepie internetowym
niektórzy na pewno nie lubią i nie korzystają, ale umieszczenie na stronie sklepu takiego numeru na pewno podnosi wiarygodność i ułatwia kontakt.
Re: Gorąca linia w sklepie internetowym
Koszt połączenia z 0801 to zawsze koszt połączenia lokalnego wg stawek operatora. Osobny problem stanowi fakt, że i tak trzeba podać "normalny" numer telefonu - 0801 jest dostępne tylko i wyłącznie z komórek Orange - pozostałe sieci komórkowe są odcięte.
Re: Gorąca linia w sklepie internetowym
Zgadza się,nawet jeśli klienci nie korzystaja z tego numeru to sama świadmośc ewentualnej pomocy ze strony sklepu jest bardzo ważna.
Re: Gorąca linia w sklepie internetowym
Ja tak samo raczej nie korzystam z tych numerów.erazm pisze:ja nie lubię tych numerów 0 8XX bo nigdy nie wiem ile płaci się za takie połączenie z komórki... (stacjonarnego nie używam)
Zdecydowanie wolę, jak sklep podaje "normalny" numer. W moim abonamencie np. za 080X muszę płacić oddzielnie.
Re: Gorąca linia w sklepie internetowym
To jest dobry argument przeciwko 0-800 - racja. Ale zawsze można pod spodem dać numer "normalny" (np. podpisać "dzwoń z telefonu komórkowego") a samo posiadanie 0-800, tak jak wyżej napisałem, podnosi prestiż sklepu.chomik pisze:Ja tak samo raczej nie korzystam z tych numerów.erazm pisze:ja nie lubię tych numerów 0 8XX bo nigdy nie wiem ile płaci się za takie połączenie z komórki... (stacjonarnego nie używam)
Zdecydowanie wolę, jak sklep podaje "normalny" numer. W moim abonamencie np. za 080X muszę płacić oddzielnie.
Re: Gorąca linia w sklepie internetowym
Podając swój normalny numer stacjonarny lub komórkowy jesteśmy o wiele bardziej wiarygodni,tak samo jest ze sklepami internetowymi. Numer zaczynający się od 0-800 od razu zniechęca..