Gorąca linia w sklepie internetowym

Ogólne dyskusje na temat prowadzenia sklepu internetowego.
swenNL
Posty: 139
Rejestracja: 19 wrz 2009, 09:33

Gorąca linia w sklepie internetowym

Post autor: swenNL »

Czy wiecie coś na temat tego, jak założyć sobie tzw. gorącą linię na potrzeby sklepu internetowego? Chodzi mi o numer 0 800.... Ile to kosztuje i do kogo należy się z tym zwrócić?

RAFALM
Posty: 63
Rejestracja: 21 lut 2008, 22:32

Re: Gorąca linia w sklepie internetowym

Post autor: RAFALM »

Z tego, co wiem, to musisz skontaktować się z TPSA. Ale ile to kosztuje i na jakich warunkach, to już nie wiem....

swenNL
Posty: 139
Rejestracja: 19 wrz 2009, 09:33

Re: Gorąca linia w sklepie internetowym

Post autor: swenNL »

dobre i to - chociaż mam punkt zaczepienia...

erazm
Posty: 15
Rejestracja: 08 lut 2009, 23:02

Re: Gorąca linia w sklepie internetowym

Post autor: erazm »

ja nie lubię tych numerów 0 8XX bo nigdy nie wiem ile płaci się za takie połączenie z komórki... (stacjonarnego nie używam)

swenNL
Posty: 139
Rejestracja: 19 wrz 2009, 09:33

Re: Gorąca linia w sklepie internetowym

Post autor: swenNL »

niektórzy na pewno nie lubią i nie korzystają, ale umieszczenie na stronie sklepu takiego numeru na pewno podnosi wiarygodność i ułatwia kontakt.

Awatar użytkownika
c2h5oh
Posty: 192
Rejestracja: 04 kwie 2008, 16:05

Re: Gorąca linia w sklepie internetowym

Post autor: c2h5oh »

Koszt połączenia z 0801 to zawsze koszt połączenia lokalnego wg stawek operatora. Osobny problem stanowi fakt, że i tak trzeba podać "normalny" numer telefonu - 0801 jest dostępne tylko i wyłącznie z komórek Orange - pozostałe sieci komórkowe są odcięte.

Eprice
Posty: 35
Rejestracja: 11 paź 2009, 10:31

Re: Gorąca linia w sklepie internetowym

Post autor: Eprice »

Zgadza się,nawet jeśli klienci nie korzystaja z tego numeru to sama świadmośc ewentualnej pomocy ze strony sklepu jest bardzo ważna.

chomik
Posty: 37
Rejestracja: 16 gru 2010, 12:33

Re: Gorąca linia w sklepie internetowym

Post autor: chomik »

erazm pisze:ja nie lubię tych numerów 0 8XX bo nigdy nie wiem ile płaci się za takie połączenie z komórki... (stacjonarnego nie używam)
Ja tak samo raczej nie korzystam z tych numerów.
Zdecydowanie wolę, jak sklep podaje "normalny" numer. W moim abonamencie np. za 080X muszę płacić oddzielnie.

swenNL
Posty: 139
Rejestracja: 19 wrz 2009, 09:33

Re: Gorąca linia w sklepie internetowym

Post autor: swenNL »

chomik pisze:
erazm pisze:ja nie lubię tych numerów 0 8XX bo nigdy nie wiem ile płaci się za takie połączenie z komórki... (stacjonarnego nie używam)
Ja tak samo raczej nie korzystam z tych numerów.
Zdecydowanie wolę, jak sklep podaje "normalny" numer. W moim abonamencie np. za 080X muszę płacić oddzielnie.
To jest dobry argument przeciwko 0-800 - racja. Ale zawsze można pod spodem dać numer "normalny" (np. podpisać "dzwoń z telefonu komórkowego") a samo posiadanie 0-800, tak jak wyżej napisałem, podnosi prestiż sklepu.

Traffica
Posty: 26
Rejestracja: 27 kwie 2011, 13:58

Re: Gorąca linia w sklepie internetowym

Post autor: Traffica »

Podając swój normalny numer stacjonarny lub komórkowy jesteśmy o wiele bardziej wiarygodni,tak samo jest ze sklepami internetowymi. Numer zaczynający się od 0-800 od razu zniechęca..

ODPOWIEDZ