Reklama w google adwords

Inne tematy, których nie znalazłeś powyżej.
Paulinka88
Posty: 1
Rejestracja: 18 maja 2011, 21:35

Reklama w google adwords

Post autor: Paulinka88 »

Witam jestem studentką, która pisze prace o narzędziach marketingowych wykorzystywanych w sklepach internetowych. Potrzebne mi są do mojej pracy raporty z google adwords czy też google analitics sklepów internetowych. Są to naprawdę bardzo bardzo ważne i potrzebne mi informacje do zakończenia mojej pracy. Jeżeli możecie pomóc w jakikolwiek sposób (jakieś screeny) proszę o maila paulina888999@o2.pl z góry dziękuje :)

wrighley
Posty: 12
Rejestracja: 30 lip 2013, 15:10

Re: Reklama w google adwords

Post autor: wrighley »

oj wątpię, aby ktoś udostępnił takie tajne dane :P

doorway
Posty: 4
Rejestracja: 08 wrz 2013, 11:53
Kontakt:

Re: Reklama w google adwords

Post autor: doorway »

W dzisiejszych czasach reklama w AdWords moim zdaniem jest nieprzydatna i nieopłacalna :)

jurijandruchowycz
Posty: 2
Rejestracja: 28 sie 2013, 12:44
Kontakt:

Re: Reklama w google adwords

Post autor: jurijandruchowycz »

doorway pisze:W dzisiejszych czasach reklama w AdWords moim zdaniem jest nieprzydatna i nieopłacalna :)
dobrze, że dodałeś/aś to "moim zdaniem" :P
dowód przez przykład: jeśli by była nieopłacalna to tyle osób by z tego nie korzystało ;)

aniamroz79
Posty: 35
Rejestracja: 18 paź 2016, 14:36

Re: Reklama w google adwords

Post autor: aniamroz79 »

Witam polecam sprawdzić tania sala konferencyjna Radom atrakcyjne ceny i fajna lokalizacja. Bardzo dobra kuchnia co dla mnie jest istotne. Duży parking,plac zabaw, bardzo miła atmosfera.

Klara
Posty: 53
Rejestracja: 19 kwie 2013, 12:54

Re: Reklama w google adwords

Post autor: Klara »