Zwrot wadliwego towaru
Zwrot wadliwego towaru
Jakiś czas temu kupiłam w sklepie internetowym zabawkę misia z pozytywką imitująca bicie serca. Niestety pozytywka przestała działać. Sprzedający przysłał nową pozytywkę, która również przestała działać. Po zgłoszeniu problemu zaproponowano mi przesłanie kolejnej 3. pozytywki. Poprosiłam o zwrot pieniędzy lub zamianę na zabawkę tego typu od innego producenta. Sprzedająca poinformowała mnie że nie ma takiej możliwości, więc zgodziłam się na przysłanie 3. pozytywki, która niestety nie działała od samego początku. Obecnie sprzedająca proponuje mi przysłanie 4. pozytywki co uważam za bezcelowe. Jakie są moje prawa w takiej sytuacji? Co jeśli 4. pozytywka również przestanie działać? Rozumiem, że zwrócić można tylko towar nieużywany i tylko w ciągu 10 dni, jednak co jeśli towar jest wadliwy? Nie widzę sensu w przysyłaniu mi kolejnych wadliwych pozytywek w nieskończoność. Może jest to chwyt aby klient machnął ręką i nie dochodził swoich praw? W międzyczasie dziecko mi urosło i nawet nie wiem czy będzie jeszcze na niego działało to bicie serca. Poradźcie proszę co robić
Re: Zwrot wadliwego towaru
Moim zdaniem masz prawo do zwrotu towaru jesli usterka jest taka sama a kolejne naprawy (wymiany) nic nie dają.
Zobacz tu: http://www.sklepy-internetowe.pl/sklepy ... umenta.php
Zobacz tu: http://www.sklepy-internetowe.pl/sklepy ... umenta.php
Re: Zwrot wadliwego towaru
Tez uwazam, ze powinnas domagac sie zwrotu pieniedzy. Zapoznaj sie ze strona:
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/